Discernămînt și trezvie : Căderea noastră se poate petrece în orice moment

Foarte multă lume nu realizează consecințele dezastruoase ale amestecului ortodocșilor cu ecumeniștii în interiorul Bisericii.Atâta timp cât nu faci diferența între prieten și vrăjmaș, nu poți face diferența între bine și rău și, în cazul acesta ești o victimă sigură a vrăjmașului mântuirii neamului omenesc și a amăgirii din partea lui…

Concret: deseori am auzit, în ultima perioadă, pe frații ortodocși aflați în erezie( neîngrădiți/neseparați de erezie) sau în comuniune cu ecumeniștii/erezia, cum că și ei intenționează să se separe/ îngrădească de ecumeniști/erezia din Biserică, dar nu vor face asta până la momentul ,,potirului comun „… Deci, până la ,,potirul comun ” petrec în erezie, împreună cu ecumeniștii, iar după aceea au de gând să se separe de ei, dar nu pentru erezie, ci pentru,,potirul comun”… (!?!)

Dar,…, din acest context, putem trage o altă concluzie, la fel de tulburătoare: majoritatea celor aflați în ecumenism/erezie sau în comuniune cu ecumeniștii/erezia, au următoarea ,,înțelegere” , indusă de ambientul /duhul ecumenist/eretic în care petrec și anume că, actele electronice, digitalizarea, identitatea digitală/electronică, nu ar constitui o problemă chiar așa de mare…ci, problema va fi atunci când numărul/numele /pecetea cu 666 va fi aplicată pe mână sau pe frunte…
Cine oare le insuflă o astfel de înțelegere?
Oare nu duhul antihristic/satanic/ecumenist/anticreștin?

Haideți să vedem ce ne spune Sfântul Sfințit Mucenic Ermoghen în continuare:
,, Așadar, vedem că, în cele mai de pe urmă zile ale lumii, oamenii împărăției anticreștine
VOR CĂDEA DE DOUĂ ORI ÎN PĂCATUL CEL DE NEIERTAT.
Prima dată, această cădere, se va întâmpla înainte de venirea lui Antihrist (deci înainte de ultimii trei ani și jumătate ai domniei lui Antihrist, când pecetea va fi impusă pe mână sau pe frunte n.m.), într-un anumit ținut¹. Și pentru că ei vor întrece toate popoarele și toate împărățiile prin ticăloșia și nelegiuirea lor, vor fi supuși mâniei lui Dumnezeu la fel precum Sodoma și Gomora. La vremea aceea nu va mai fi iertare pentru nimeni dintre cei care vor face parte din acea societate, aşa cum a fost și în zilele Profetului Moise. Moise a despărțit obștea sa de cea a lui Core (Numeri 16,23-24) și i-a grăit adunării sale, zicând:,, Depărtați-vă de corturile acestor oameni netrebnici și de nimic din ce este al lor să nu vă atingeți, ca să nu pieriți împreună cu ei în toate păcatele lor ” (Numeri 16,26).

Așa se va întâmpla și cu societatea cea anticreștină.
Toate celelalte împărății² vor vedea acest lucru și se vor minuna, chiar dacă le aşteaptă și pe ele aceeași soartă, dar mai târziu – în vremea stăpânirii (domniei n.m.) lui Antihrist, în cei trei ani și jumătate.
Al doilea păcat de neiertat va fi săvârșit deja în întreaga lume, în timpul domniei lui Antihrist, când unii oameni vor primi pecetea sa simțită pe fruntea lor sau pe mâna dreaptă³. După acceptarea acestei peceți, nu va mai fi iertare pentru nimeni. Mânia lui Dumnezeu și toată făptura se va oști împotriva lor, aşa încât aceștia se vor chinui încă de aici, de pe pământ, ca și cum ar fi în Iad. ”

Note:

1. acel ,,ținut ” la care se referă Sfântul, cel mai probabil că se referă la ,,ținutul” celor care se revendică a fi creștini, botezați și următori lui Hristos…Căci, pentru ceilalți (budiști, hinduși, musulmani ș.a.m.d.) atât erezia ecumenismului/religia Babilonului, cât și actele electronice sau identitatea digitală, bazată pe 666, nu constituie o cădere, căci pe ei nu- i interesează Evanghelia, Biblia…Pentru ei, acceptarea numărului 666 pe acte sau pe identitatea lor, nu constituie o lepădare de Hristos…

2. Celelalte împărății, adică cele care nu se revendică de la creștinism…

3.Primirea peceții pe frunte sau pe mână, va constitui o cădere și pentru cei din ,,celelalte împărății „, care nu se revendică ca având rădăcini creștine…Căci, pecetea va fi o formă de posedare sau de imposibilitate de a mai scăpa de ea sau… o pierdere cu totul a libertății…Va fi un control total, o posedare…, o luare cu totul în stăpânire de către satana…

Iona


13 comentarii la „Discernămînt și trezvie : Căderea noastră se poate petrece în orice moment

  1. Iona spune:

    Teologii și teologia de la care ortodocșii aflați în comuniune cu ecumeniștii așteaptă să fie îndrumați pe calea mântuirii :
    ,, Directivă CMB la prima Adunare Generală din 1948 din care reiese că, tematica eshatologică, a semnelor care preced Parusia și Judecata de Apoi să fie cenzurată, epurată și deviată sistematic, spre deruta tuturor ortodocșilor.
    La prima Adunare Generală a CMB de la Amsterdam, din 22aug.- 5 sept. 1948, printre altele s-a trasat profesorilor care predau în facultățile de teologie următorul fir roșu: ,,problemele eshatologice să fie cercetate prin prisma pragmatismului, care situează împărăția lui Dumnezeu aici pe pământ.
    Problemele eshatologice să fie integrate în hristologie.”

    În această cheie este limpede în ce mod s-a redefinit studiul teologiei în toate facultățile de teologie ortodoxă din întreaga lume.
    Astfel, semnele care prevestesc Cea de a Doua Venire au fost epurate, transformate și contramandate prin diversiune, adică prin redirecționarea oamenilor strict pe o viețuire creștină, având ,, chipurile” ca scop pe Hristos, și totodată s-a dus în derizoriu apariția lui Antihrist, care precede Cea de a Doua Venire.
    S-a invocat ca pretext că noi trebuie să ne preocupăm de Hristos, nu de Antihrist…
    Astfel, propaganda ecumenistă a ajuns la apogeu prin corifeii săi magnifici: Profesorul Ioannis Romanidis și Î.P.S. Ierotheos Vlachos(…)

    Astfel, nici măcar cei care studiază în facultățile de teologie nu au șansa dobândirii unei orientări sănătoase, și atunci când li se pune problema venirii lui Antihrist, caută să plaseze răspunsul prin prisma psihozei apocaliptice (sic!), prin care își diagnostichează preopinenții.”

    Sfântul Iustin Popovici: ,, Adevărul teribil despre Antihrist face parte dintre cele mai importante adevăruri ale Evangheliei Mântuitorului.
    Trebuie să vorbim despre el așa cum vorbim despre Domnul Iisus Hristos.
    Dacă Evanghelia ar ascunde acest adevăr, atunci cu cât mai periculoasă ar fi acțiunea Antihristului!”

    1. Dan spune:

      Din ce carte sunt cuvintele Sfântului Iustin Popovici?

      1. Iona spune:

        Citatul Sfântului Iustin Popovici l-am preluat de pe Saccsiv , de la un frate care pune acolo foarte multe cuvinte ale Sfântului, cu link-urile aferente. Sursele de pe care fratele traduce acele cuvinte nefiind românești, ci sârbești, nu m-a interesat să rețin titlul cărții respective…M-a interesat doar să păstrez acest cuvânt al Sfântului…

        1. Iona spune:

          S-ar putea să fie din Teologia Dogmatică,
          vol. 3, a Sfântului Iustin Popovici…

    2. GABI spune:

      da, multe semene de intrebare ridica invataturile venite prin scrierile celor pe care i-ati mentionat , cele mai mediatizate fiind cele ale P Romanides – si , de fapt, a tuturor celor cu scoli facute pe la Paris, America, etc ( adevarate pepiniere ale invataturilor ecumeniste – gen Institutul Saint-Serge din Paris sau Institutului „Sf. Vladimir” din New York, al carui decan a fost Alxander Schmemann…, dovedit si el ca fiind un.. RFEORMIST de catre P Serafim Rose in scrierile sale.. accesati articol https://www.cuvantul-ortodox.ro/serafim-rose-schmemann-ortodoxia-pariziana-teologia-academica-moderna/). Sa nu mai vorbim de cartea AGAINST ROMANIDES a lui Vladimir Moss, evident, netradusa nici pana azi in limba romana.. Sa nu mai vorbim si de George Florowsky, mentorul lui Romanides, care are legatura cu infiintarea CMB, pomenit si el cu surle si trambite, pana in zilele noastre – cititi articol https://ziarullumina.ro/amp/conferinta-mondiala-a-comisiei-credinta-si-constitutie-in-egipt-201725.html
      De aceea acestia ne sunt impusi ca mari si foarte mari .. teologi, cei mai cei.., etc, culmea, chiar si de unii din cei care s-au ingradit, infierand ecumenismul !! De parca doar de la Romanides incolo au inceput toti sa afle care este adevarata ortodoxie…., pana la el „totul fiind gresit”… Scopul acestor scoli este de a modifica invatatura adevarata, ortodoxa, prin amestecarea adevarului cu minciuna, si asftel, usor, usor,….insesizabil.., ce este ortodox sa fie prezentat ca avand sorginte.. papistseasca, iar ce este invatatua paistasa sa fie prezentat ca fiind adevarata ortodoxie. Dogmatica Sf Ioan Damaschin nu mai are loc de invataura lor, pare-se… Doar ei si ei…
      Sunt ff multe de studiat pe acest subiect – Personal consider ca toata aceasta pleiada de noi reformisti sunt adevaratul cal troian al ecumenistilor… Si astfel .., de e posibil…., si cei alesi sa ajunga sa fie inselati.. SA NU FIE !!!! Din pacate subiectul este ori tabu, cand incerci sa atentionezi pentru a fi lamurit, ori total necunoscut multora – Adevarat ca traim in vreamea lui..”SCAPA CINE POATE”. Bunul Dumnezeu sa ne scape pe toti de toate inselarile amarnice care ne pandesc la fiecare pas. Doamne, ajuta !

  2. Constanta Florea spune:

    „Fiilor și fraților, căci așa îmi sunteți voi, întâi căci v-am născut duhovnicește, iar al doilea căci Dumnezeu ne este Părintele cel de obște, eu mă duc către Părintele cel de obște. Însă nu vă voi lăsa săraci, iubiții mei, pe voi care plângeți pentru lipsirea părintelui; ci vă las în purtarea de grijă a Părintelui nostru, Cel care și pe voi și pe mine ne-a făcut. Deci, Acela care pe toate le-a făcut cu pricepere și cu înțelepciune, apoi a plecat picioarele și a coborât pe pământ, a murit pentru noi și a înviat; Acela va fi cu voi ca un Preaînțelept, apărându-vă de cel viclean și, ca un Domn, păzindu-vă cu a Sa voie; iar ca un Părinte chemându-vă, dacă cândva vă veți abate, către bună Sa îndurare, vă va întinde vouă duhovniceștile Sale brațe. Căci precum S-a dat pe Sine la moarte pentru noi, să vă unească între voi unul cu altul într-un cuget și să vă facă ca să fiți uniți cu Părintele. Urmați smerenia, slujiți altora, iubiți primirea de străini, postul, privegherea, sărăcia și cea mai dintîi și mai mare poruncă, adică dragostea. Pe acelea care sunt cuviincioase drepteicredințe să le țineți drept, de pleava ereticească păzindu-vă, de maica voastră, adică de Sfânta Biserică, nicidecum să nu vă despărțiți. Dacă toate acestea le veți face, veți fi desăvârșiți întru faptele cele bune”.
    (Așezământul scris al Sfântului Cuvios Daniil Stâlpnicul).

  3. Nimeni spune:

    Sfinția voastră,
    Este adevărat ce ziceți, însă nu ne putem despărți de Biserică chiar și în această situație a ecumenismului vădit. Ce să facem? Altă Biserică? Să nu fie!
    Sf. Paisie zicea parcă: „Tapinosi e agapi”.
    Induram rătăcirile ierarhilor, fiind fini observatori și până la vremea potrivită, rămânem în Biserică.
    Așa spun și sfinții contemporani, care trăiesc.
    Iertare!
    P.S. multe informații am preluat de aici și a simțit o datorie de a răspunde.

    1. Nu, Doamne ferește. Întăresc de zece, de o sută de ori, de o mie: Nu plecăm din Biserică, deoarece în afara ei nu există mîntuire. Cum să facem altă Biserică? Suntem noi mai mari ca Mântuitorul nostru Hristos? De erezie și de eretici ne-am îngrădit noi, nu de Sfanta Bisrică Ortodoxă!

    2. Rămînem în Biserică pînă la momentul potrivit, ziceți. Momentul potrivit este moartea cînd ne vom muta în cealaltă latură a Bisericii lui Hristos, Biserica Biruitoare. Deocamdată suntem în Biserica Luptătoare.

    3. Iona spune:

      Nimeni
      Mă iertați că intervin și eu, dar aș avea o întrebare: unde ați văzut scris pe aici, să ne despărțim de Biserică?

      Dacă pentru dvs. aplicarea Canoanelor Bisericii reprezintă ieșire din Biserică, acest lucru constituie o mare problemă…

      ,, Constituie o absurditate din punct de vederea LOGIC,TEOLOGIC, BISERICESC ȘI JURIDIC a admite că întreruperea pomenirii provoacă schismă.
      Este cu neputință ca însăși Biserica, într-un canon al unui sinod oficial și celebru, la care a prezidat chiar Sfântul Fotie cel Mare, ilustru învățător, teolog, canonist, jurist, filosof, precum și mulți alți episcopi, să recomande săvârșirea schismei, și nu doar împotriva Bisericii, ci și împotriva lor înșiși ca episcopi?
      Prin Sinoade Biserica încearcă să-și păstreze membrii în cadrul hotarelor sale, păzindu-i de erezii și schisme.
      Este posibil să le spună ,, întrerupeți pomenirea episcopului și ieșiți din Biserică? „- Părintele Theodoros Zisis, Îngrădirea nu este schismă, pag.35-36.

      Părintele Iustin Pârvu: ,,Mai bine o Biserică împărțită, decât una rătăcită! În cazul în care ierarhul a săvârșit vreo erezie cu capul descoperit, închidem porțile mănăstirii, rămânem în Biserica noastră, și nu îl mai pomenim.Ei se rup singuri de Biserică, nu noi.”

      Sfântul Grigorie Palama:,, Cu caracter apoftegmatic îi spune patriarhului cu cuget eretic că este străin de Biserică, în afara Bisericii, fiindcă ,, cei ai Bisericii lui Hristos sunt ai adevărului, iar cei care nu sunt ai adevărului nu sunt ai Bisericii lui Hristos”.
      Biserica se află acolo unde este adevărul, cei care nu sunt cu adevărul sunt în afara Bisericii. Se mint aşadar pe ei înșiși, spun minciuni cei care se numesc pe sine și unii pe alții păstori și arhipăstori, atunci când nu au credința cea dreaptă.
      Fiindcă creștinismul nu are în vedere persoanele, ci adevărul și acrivia credinței: ,, Cu adevărat noi nu am învățat că, Creștinismul este definit de persoane, ci de adevăr și de acrivia credinței „, spune Sfântul Grigorie Palama „.- Părintele Theodoros Zisis, Îngrădirea nu este schismă, pag.24-25.

      De ce un ortodox nu merge la ecumeniști?
      Sfântul Părinte Dionisie Ignat de la Colciu: ,,Nu pot să fiu în comuniune cu ceea ce nu este ortodoxie”.

      Sfântul Nifon al Constanțianei:
      ,, Clericii din vremurile de pe urmă vor deveni instrumente ale Antihristului.
      Ei vor propovădui ascultarea oarbă ca o virtute a păcii și a mântuirii.
      O ascultare satanică, care va cere din partea credincioșilor ignoranță, dispreț față de învățăturile Sfinților, indiferență față de adevăr și o evlavie superficială”.
      ,, Nifon, un episcop ascet” M-rea Paraklitou, extras dintr-un manuscris nepublicat din anul 1334.

    4. Constanta Florea spune:

      Poate vă referiți la biserica de ziduri, în care slujesc ecumeniștii. Acolo nu mai mergem, ca să putem rămâne în Biserica lui Hristos.

      1. Enunț corect, scurt, de ținut minte. Doamne ajută.

  4. Iona spune:

    În asta constă una din marile confuzii ale momentului:

    sunt ortodocși aflați în comuniune cu ecumeniștii, pe considerentul că ei nu sunt ecumeniști, căci au ,,cuget ortodox”, dar cugetul lor nu mai coincide cu cugetul Sfinților Părinți…Înțelegerea lor este alterată de influența ecumeniștilor cu care sunt uniți, de care ascultă și pe care-i urmează, iar acest lucru își lasă amprenta chiar în modul lor de viețuire/făptuire, căci ajung să îndreptățească comuniunea cu erezia sau petrecerea în erezie, într-un mod care nu reprezintă altceva decât un ,,ecumenism intra-bisericesc” sau un ,,ecumenism ortodox”, de fapt o adaptare a ereziei la realitatea din Biserică.
    De ce? Pentru că ,,ortodocșii” aflați în comuniune cu ecumeniștii aplică exact principiul de bază al poli-ereziei ecumeniste: unitate în diversitate (unitate între ,,ortodocși”, adică între cei care spun că au ,,cuget ortodox” și ecumeniștii ,,ortodocși”)…

    Atenție! Asta în timp ce Biserica pune la dispoziția fiecărui credincios care nu vrea să petreacă în erezie, Canonul 15 l-ll Constantinopol…
    Ori, în aceste condiții, ,,ortodocșii” aflați în comuniune cu ecumeniștii, nu -i pot acuza pe ecumeniști că-i țin în erezie, obligat…Eventual îi pot acuza că i-au băgat și pe ei în erezie, dar de ținut în ea nu-i mai țin ecumeniștii, ci ei înșiși petrec în ea de bunăvoie, pentru că nu vor să întrerupă pomenirea/comuniunea cu ecumeniștii/erezia, nu vor să se îngrădească de erezie sau , în sfârșit, nu vor să aplice Canonul 15 l-ll Constantinopol …

    Trezirea fraților!…Căci lui Dumnezeu nu o să puteți spune n-am putut, ci, …n-am vrut, nu
    ne-a interesat …,am așteptat să facă alții ceea ce trebuia să facem noi…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *