Când spun cuvântul ,,patriarh”, ceva în ființa mea vibrează. Deoarece mă gândesc la patriarhii plăcuți lui Dumnezeu care au apărat Ortodoxia și care se bucură acum de cinstirea datorată sfinților. Rangul de patriarh ar trebui interpretat strict duhovnicește, ca o misiune sfântă, iar alegerea patriarhului ar trebui să aibă loc tot ca pe vremea Sfântului Modest, nu ca acum… Încă de la începutul secolului trecut, avem patriarhi ecumenici masoni care au făcut compromisuri din ce în ce mai grave:
https://saccsiv.wordpress.com/2017/12/17/o-scurta-cronologie-ortodoxa-a-apostaziei-vremurilor-noastre-s-a-inceput-usor-in-secolul-19-s-a-apasat-pe-acceleratie-in-secolul-20-iar-acum-se-incheie-in-forta/ (1)
Atunci când acest rang este privit lumește, necuratul poate face mult rău din interiorul Bisericii lui Hristos, așa cum reiese din link-ul de mai sus.
Aflu că patriarhul Bartolomeu îl laudă cu entuziasm pe patriarhul Athenagora! Dar ce ,,merite” are Athenagora? Iată ce declara acesta în anul 1948: „Greşim şi păcătuim dacă gândim că credinţa ortodoxă a venit din ceruri şi că celelalte dogme (religii) sunt nevrednice. Trei miliarde de oameni au ales mahomedanismul drept cale către Dumnezeu, şi încă câteva sute de milioane sunt protestanţi, catolici şi budişti. Ţelul fiecărei religii este să îl facă pe om mai bun”. ( Sursa citată 1) Chiar așa să fie? Orice ortodox care își cunoaște credința îl poate contrazice.
În 6 ianuarie 1964, ,,Patriarhul Ecumenic Athenagora şi Papa Paul al VI-lea se întâlnesc la Ierusalim şi se roagă împreună în Sfântul Mormânt. La intrare, izbucneşte un incendiu, provocând o pană de curent în întreaga biserică.” (Sursa citată 1) Un om duhovnicesc, preocupat să facă voia lui Dumnezeu, ar fi înțeles acest mesaj divin. Însă Patriarhul Athenagora nu era un om duhovnicesc, deci nu a înțeles nimic…
În 7 decembrie 1965, ,,Patriarhul Ecumenic Athenagora şi Papa Paul al VI-lea, în mod simultan, „ridică Anatema de la 1054″. Anatema a fost dată asupra ereziilor papale pentru a-i ocroti pe ortodocşi de învăţăturile ce nu duc la mântuire, ci la pieire. Prin „ridicarea” anatemei, Athenagora proclamă că Papa şi cei ce îl urmează au fost aforisiţi (excomunicaţi) pe nedrept, că Biserica a greşit (!!! n.n) atunci când a susţinut că învăţăturile papale sunt mincinoase şi că, cu adevărat, Papalitatea Latina este parte a Ortodoxiei. „Îndepărtarea excomunicărilor reciproce restabileşte relaţiile canonice dintre Roma şi Noua Romă. Aceasta restabilire este o necesitate canonică…”, se spune într-o declaraţie a Patriarhiei. Din acest moment, mai multe mănăstiri şi schituri din Muntele Athos încetează să-l mai pomenească pe patriarhul Athenagora.” (Ibidem 1) Acesta este un act de înaltă trădare a Bisericii lui Hristos.
În 26 octombrie 1967, ,,Patriarhul Ecumenic Athenagora merge la Roma şi se aşază pe un scaun arhieresc la aceeaşi înălţime cu Papa, şi se roagă împreună.” (ibidem 1) Se răsucesc sfinții în morminte că se întâmplă așa ceva.
În Pastorala de Crăciun din anul 1968, ,,Patriarhul Ecumenic Athenagora afirmă că „poporul lui Hristos” – romano-catolicii şi ortodocşii – se vor uni fără ajutorul ierarhilor sau teologilor. Mai declară că a introdus numele Papei Paul al VI-lea în dipticele Patriarhiei Ecumenice. (Dipticele sunt lista de episcopi ortodocşi pomeniţi în timpul Dumnezeieştii Liturghii).” (ibidem 1) Orice orthodox știe că ereticii nu pot fi pomeniți la Sfânta Liturghie. Sfidarea ierarhilor și a teologilor denotă apucături papiste și tendința de înlocuire a ascultării ortodoxe cu supunerea față de patriarh, indiferent ce erezii promovează.
Iar în februarie din anul 1971, ,,Papa şi Patriarhul Ecumenic Athenagora schimbă scrisori de recunoaştere reciprocă a Bisericilor lor. Patriarhul Athenagora anunţă public că dă Sfânta Împărtăşanie romano-catolicilor şi protestanţilor.” (ibidem 1) E trist cum cei doi se cred proprietari ai credinței și își bat joc de Sfintele Taine ortodoxe.
În iulie 1972, ,,Patriarhul Ecumenic Athenagora moare şi este îngropat; o înmormântare cu sicriul închis (fapt neobişnuit pentru un episcop ortodox).” (ibidem) Acesta ar fi un indiciu sufiecient pentru orice ierarh orthodox că lucrarea patriarhului Athenagora nu a fost plăcută lui Dumnezeu. Și atunci de ce îl laudă Patriarhul Bartolomeu. A se citi articolul următor:
https://saccsiv.wordpress.com/2024/12/10/patriarhul-bartolomeu-despre-lucrarea-sa-cu-catolicii-catre-stabilirea-unei-date-comune-a-sarbatoririi-sfintelor-pasti/ (Sursa 2)
Având în vedere admirația sa pentru Athenagora, despre care am scris mai sus ce a făcut, e greu de crezut că se dorește doar o dată comună de prăznuire a Învierii Domnului, nu și o concelebrare cu papistașii!
Și acum iată o mostră de trădare a Bisericii lui Hristos prin slujitorii ei de o gravitate fără precedent: „Este de neconceput și inacceptabil să continuăm astăzi, la începutul secolului XXI, să trăim cu fanatism, minte îngustă și prejudecăți.” (sursa 2) Această afirmație îi aparține Patriarhului Bartolomeu și a fost rostită săptămâna trecută!!! Practic, creștinii ortodocși mărturisitori sunt disprețuiți. Și atunci ce și pe cine apără Patriarhul Bartolomeu, dacă îi disprețuiește pe creștinii ortodocși și își exprimă admirația față de trădătorii Ortodoxiei? La ce se referă Patriarhul Bartolomeu când spune că ,,este de neconceput și inacceptabil”? Este de neconceput și inacceptabil să fim ortodocși?
Patriarhul Bartolomeu îl numește ,,frate” pe Papa Francisc în timp ce pe ortodocși îi disprețuiește considerându-i ,,fanatici” cu ,,minte îngustă”. Păi nu ar fi mai simplu să treacă dumnealui la papistași, la ,,fratele” său, Papa Francisc, decât să propună Bisericii Ortodoxe să urmeze ereziile lui?
Iată la ce s-a făcut părtaș Patriarhul Bartolomeu din moment ce îl consideră ,,frate” pe Papa Francisc:
https://ortodoxinfo.ro/2019/05/20/ereziile-si-crimele-papalitatii-ii-suprematia-si-infailibilitatea-papala-idolul-papa/
https://antiecumenism.wordpress.com/2016/08/27/ereziile-papismului/
Oare putem să mai sperăm să ne ajute Dumnezeu în plan lumesc dacă asistăm cu lașitate la cea mai mare trădare a Bisericii lui Hristos? Sinodul din Creta a legiferat toate aceste trădări numind ,,biserici” și celelalte confesiuni în loc să osândească toate trădările survenite de-a lungul timpului.
Doamne, ai milă de noi! Pune hotar răutății dușmanilor mântuirii noastre și apără-ne cum știi și cum poți! Amin.
Sora Pelaghia
Sfântul Justin Pârvu:”Da,vom avea o Biserică (adevărată n.n.) fără preoti si fără arhierei”
Sfantul Justin Parvu in proorociile sale selectionate de dl Florin Stuparu spunea despre viitorul Bisericii.(Apropo de ingraditi)
Iata:
„Vorbind cu unii dintre ucenicii lui apropiaţi, părintele le zicea aşa:
„Acuma se pune problema mîntuirii individuale. Vrei să te mîntuieşti? Trebuie să treci barajul de artilerie! – cum există metoda aceasta de război a individului, să treacă printr-un baraj de artilerie. Acolo n-ai comandant de grupă, nici de pluton, nici de companie; eşti singur cu lopata Linemann şi cu arma ta. Aşa te strecori printre proiectilele care cad în dreapta şi-n stînga; da’ tot trebuie să pătrunzi acest zid de foc. Şi-aşa se strecoară şi Creştinul la ora aceasta. Vrei să te mîntuieşti? Trebuie să-ţi iei viaţa pe cont propriu. Să ţi-o orientezi în aşa fel, încît… Au venit vremuri cînd nu mai ai comandant. Atunci, trebuie să rezistăm, să ne rugăm să ne lumineze harul Domnului. Şi-aşa, privind în urmă la martiri şi mucenici, punem şi noi aicea o mică jertfă. Că, dacă aştepţi astăzi sfaturi sau metode, nu ieşi la liman. Pentru că iată: iese o Scriptură acuma, mai iese o Scriptură peste vreo patru-cinci ani, mai iese o Scriptură în înţelegerea comună cu toate matrapazlîcurile acestea iudaice, şi nu mai ai ce face.”
Aici, părintele este întrebat: Păi va fi o Biserică fără preoţi, fără arhierei? La care el răspunde:
„Da, iată că a fost şi în vremurile grele ale creştinismului, cînd te lua, te lăsa să îţi faci rugăciunea, şi îţi tăia capul. Acolo n-avea nici preot, nici… Avea [şi arată în sus cu braţul]…Vom fi puşi la încercare, dar să nu ne temem, turmă mică! – fiindcă Domnul rămîne cu noi. Să nu ne gîndim însă că vom trece prin viaţă, prin viaţa creştină, şi nu ne vom asemăna cu durerile Mîntuitorului Hristos, cînd a spus: «Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai părăsit?» Orice suferinţă îşi are menirea ei. Şi, dacă sîntem conştienţi de această menire, o putem primi cu toată inima. Să fiţi încredinţaţi că asta vi se cere de la Dumnezeu: să primiţi cu toată inima ceea ce vine! Căci, dacă e îndoială, nu mai e jertfă. Să fiţi pregătiţi în fiecare zi şi în fiecare clipă!”
Nota.
Textul de mai sus apartinand Sfantului Justin Parvu spune ca preotii si arhiereii vor parasi Biserica ,calcand in strachini ca invatatura si credinta curata va fi numai la popor.Si imi aduc aminte poezia reflexiva a Sf Ioan Iacob exact despre Biserica acestor vremuri si cea viitoare.
SFANTUL IOAN IACOB HOZEVITUL – GRAIURI PROFETICE
2-08-2008Sublinieri
Cititi si: Sfantul Ioan Iacob Hozevitul despre ispita neamului de pe urma si fratii cei mincinosi
sf_ioan_iacob.JPG
GRAIURI PROFETICE
(Culese din hrisoave grecesti)
1
La anii veacului din urma,
Pastorii cei duhovnicesti
Se vor abate de la turma,
Urmand curentelor lumesti.
2
Pasi-voi ei pe cale stramba,
Lasandu-si drumul parintesc,
Si vor canta la oi din <>,
Iar nu din <>,
3
Vor face focul cu <>
In <>
Si fumul va starni eresul
Retezului papistasesc.
4
Atuncea lumea cu stiinta
Va face nascociri mereu.
Si nu va fi la ea credinta,
Nici temere de Dumnezeu!
5
Poporul cel cu simplitate
– De frica vesnicelor munci –
Va mai pazi cu scumpatate
Dumnezeiestile porunci.
6
Dar vietuind in neunire
Si fara povatuitori,
Vor fi urati de stapanire
Si multi vor sta prin inchisori.
7
Acei cu ravna mai fierbinte
La fapta buna, si smeriti,
Vor fi ca cei iesiti din minte
De toata lumea socotiti.
8
Intelepciunea omeneasca
Va face idoli pe pamant.
Si lumea vrea sa foloseasca
Dezmatul ca asezamant.
9
Vor tunde barbile si parul
Si hainele vor reteza,
Iar legile cu adevarul
La moda toate vor scurta.
10
La tineri nu va fi rusine
Si nici iubire intre frati,
Iar moda va tari cu sine
Pe oamenii destrabalati.
11
Atuncea Dumnezeu, cu greata,
Va cauta spre pamanteni
Si-i va lipsi pe multi de viata
Ca oarecand pe <>.
12
Pamantul isi va pierde mana
Si munca nu va fi cu spor,
Ca multi vor crede pe Satana
Tovaras slobozirii lor!
13
Atuncea lumea va sa fiarba
Ca un cazan la <>,
– Aprinsa de manie oarba –
Si pacea ei se va lua.
14
Razboaie mari, infricosate,
Se vor tine aproape lant,
Dar mai grozav va fi ca toate
Al <>!
15
Popoarele civilizate
Cand mai vartos vor progresa,
Ca fiarele infometate
Cu dintii se vor sfasia.
16
Vor face <> zburatoare,
Iar coada lor de scorpion
Va face iarasi tulburare
Ca turnul de la Babilon.
17
Atuncea vor fi ca armatura
Balauri groaznici de metal,
Imprastiind parjol din gura
Si fumuri cu venin mortal.
18
La vii abia a treia parte
Din toata lumea va scapa,
Iar restul se va da la moarte;
Apoi razboiul va-nceta!
19
Caci Inger va veni din ceruri,
Strigand cu glas infricosat,
Sa puna capat la maceluri
Puterile din Tarigrad.
20
Acolo Ingerii vor pune
Pe tronul bizantin un Sfant
Si pasnic toti se vor supune,
Lipsind razboiul pe pamant.
21
Atunci va fi Ortodoxia
In toata lumea stralucind,
Si va sa piara dusmania,
Belsug si dragoste fiind!
Manastirea Petru Voda paraseste din ce in ce mai mult Biserica,invatatura noastra crestina ortodoxa.
Atragem atentia conducerii manastirii Petru Voda cu privire la Comunicatul recent care combate orice lucratura pentru schisma in Biserica pentru care e normal sa iei atitudine.Cu privire la derapajul doctrinar extrem de grav care ne pune pe ganduri exprimat in comunicat cum ca „toate confesiunile religioase de pe glob au ceva in comun” cerem sa isi revizuiasca atitudinea intrucat vorbim aici de clara deplasare de la dogma prin care credem „intr-una…Biserica” si anume cea ortodoxa .Ortodoxia nu are nimic comun cu nicio confesiune religioasa de pe glob ci e singura credinta adevarata,restul fiind fake-uri.Textul nelinistitor din Comunicat este acesta:
„Puncte comune există între toate confesiunile religioase de pe faţa pămîntului, dar a dori unirea lor reducţionistă este un deziderat ateu. Unitatea Bisericii este dar al Duhului Sfînt, nu lucrare omenească. Rămînem în unitate de credinţă cu fraţii ortodocşi de orice neam, cu mijlocirea Maicii Domnului.”
Nu poti uni minciuna cu adevarul in „puncte comune” lucru aratat destul de clar in toata invatatura de credinta ortodoxa iar ca fii ai Bisericii Celei Una avem obligatia de a va atrage atentia ca drumul pe care l-ati ales este in afara Bisericii si a comuniunii in Hristos cu Sfantul Justin Parvu care priveste cu dispret calea care ati ales-o si sa nu spuneti ca nici acest Comunicat nu va apartine ca sa nu va faceti de pomina iarasi.Credinciosii nostri trebuie sa stie ca daca veti continua cu obraznicie sfidarea credintei noastre ortodoxe si veti publica sub diferite forme mascate si alte traznai ,sloganuri ecumeniste atunci hotararea este de a nu va ingrasa cu bani si de a nu va mai frecventa slujbele pentru ca nu ai sa vezi o stare a credintei ierarhului care il pomeniti la slujbe si alta stare a credintei voastre caci nu exista credinta diferita de cea a ierarhului locului atata timp cat esti in comuniune cu el si prin urmare sa se inceteze spusa cum ca „ierarhul raspunde in dreptul lui pentru devierile de la credinta” aceasta fiind o mintire sistematica a poporului si o gaselnita pentru a putea ramane pe mai departe fara nicio reactie ,atitudine in fata ierarhilor tradatori de credinta si de tara.Macar din respect fata de Sfantul Justin Parvu si memoria inaintasilor nostri martiri din temnitele comuniste daca nu aveti taria delimitarii de acesti ierarhi impostori ai credintei sa va retineti a impartasi credinta lor eretica.
Domnule Ioan
Faceți bine că luați atitudine si scrieti, dar vă rog să o faceți mai ingrijit, că resurse aveți. Si mai concis, asta fiind o regulă de aur a scrisului. Doamne ajută.
Vreau sa ma lamuriti in problema urmatoare:cand Sfantul Justin Parvu a vorbit cu mitropolitul Teofan la care Hariton se referea cand s-a pus problema numirii unui nou staret pentru ca din cate am inteles existau doi Haritoni.Si unul dintre ei era acceptat de Sfantul.Despre cine e vorba?Va rog.
In legatura cu m.Petru Voda singurul care a reactionat vag la atitudinea mea a fost dl Radu Iacoboaie in rest tacere omerta,tacere care te face tampit si prost,asa cum bine spune Sf Nicolae Steinhardt:”Dumnezeu ne vrea crestini,buni,virtuosi dar nu ne vrea tampiti si prosti” daca retin bine citatul.Atata ochelari de cal de nu vezi erezia;nu reactioneaza niciunul,dar niciunul inseamna ca e curata panerezie,adica erezie.Ce mai?Si pentru mine sibam convingerea ferma,crestin ortodoxa ca mai ales din punctul de vedere al lui Dumnezeu lupta aceasta pentru drepturi si libertati dusa fiind in cardasie ,comuniune cu ereticii si nu e impreunata cu lupta pentru ortodoxie,pentru ingradirea de erezie si de sfera ereticilor nu e primita de Dumnezeu,mai tare Il manie si Il intarata sa-i rada in masa.Le spui ca sistemul acesta poate disprea fara urma si rapid daca elimini ca prioritate erezia si ereticii si dupa ce ai terminat cu eliminatul lor treci la ce te doare cu lupta pt drepturi si libertati si parca sunt batuti in cap.Le vad de atata timp live-urile lor pe online si niciunul,absolut niciunul nu are erezia in gura ca si cum nu ar exista acest cancer care a cuprins Biserica si natiunea noastra.Daca insisti pe problema ereziei sar in sus si urla ca le ceri prea mult in lupta lor pt credinta,drepturi si libertati,fara sa inteleaga obtuzii ca nu e primit nimic fara a misca un deget spre ortodoxie.Nu inteleg ,limitatii cu mintea cand le tot spui ca nu vor inceta ostilitatile asupra poporului roman pana cand nu vor trece cu totii in bloc la ortodoxie,la hotararile celor 7 sinoade ecumenice si locale,pana nu vor lepada ecumenismul ,chrislamul cu toate tolerantele lui blestemate, arianismul si gnosticismul pagan ,eretic si eretic etnofiletist newage-ist ascuns sub masca „nevinovatului” dacism,pelasgism,zamolxism si care nenorociri or mai fi.Nu inteleg,sarmanii ca in anii 59-64 nu au incetat ostilitatile,nu a venit de la Dumnezeu eliberarea din temnite pana cand nu au constientizat sa se uneasca cu totii ca martiriul nu e primit,nu e martiriu fara trecerea la ortodoxie,fara curatarea mintii si vietii de toate gunoaiele eretice,filozofice eretice ceea ce s-a intamplat si e lucru pe care il stie toata lumea.Au fost si acesti Sfinti Mari oameni.Au avut la inceputul prigoanei gargauni,derapaje;au cunoscut si ei acea ortodoxie laxa,lasciva,reductionista;au avut si ei momente de traire in Hristos cu rugaciune,post,chinuri in inchisori dar fara ortodoxie,fara o gandire crestina ortodoxa exacta asa cum cere Sfintenia Bisericii Ortodoxe si Curata invatatura intacta a Sfintilor Parinti si cele 7 sinoade ecumenice si locale,7 ,cifra exacta si nu mai multe.Pana cand nu au constientizat ca nu esti adevarat mucenic daca nu esti ortodox asa xum cere Hristos si Biserica si nu cum isi imagineaza fiecare dupa mintea lui nu au incetat ostilitatile,temnitele ,prigoana pt ca prigoana strict acest scop l-a avut de la Dumnezeu:nu mucenicia in prim plan ci ortodoxia curata in prim plan si pe urma pecetluirea ei cu mucenicia fara de care nu exista adevarata mucenicie si Adevarati Sfinti Mucenici.
Cred ca am fost destul de concis.
Doamne ajută
Nu stiu cine e celălalt Hariton, de care si eu am auzit. Poate ne lămureste cineva. Văd că deocamdată il avem pe Hariton Pacoste Ecumenistă.
Iata textul Integral al Sf Nicolae Steinhard:”Nicăieri şi niciodată nu ne-a cerut Hristos să fim proşti. Ne cheamă să fim buni, blânzi, cinstiţi, smeriţi cu inima, dar nu tâmpiţi „
Iata textul Integral al Sf Nicolae Steinhard:”Nicăieri şi niciodată nu ne-a cerut Hristos să fim proşti. Ne cheamă să fim buni, blânzi, cinstiţi, smeriţi cu inima, dar nu tâmpiţi ”
Iar” crestinismul ” ecumenist din cate ne dam seama ,”crestinismul” -moarte,”crestinismul” acela supus,ascultator,cuminte politic,care nu creaza probleme pe unde e, „crestinismul” acela cu pozitia ghiocelului, „crestinismul” acela „yes-men”, reductionist dogmatic,relativist dogmatic,fara carma,fara reactie,fara viata,fara sevă ca prezentă in viată si in societatea in care nu se mai trezeste nimeni este descris asa de real de Sf Nicolae Steinhardt
„Creştinismul neajutorat şi neputincios este o concepţie eretică, deoarece nesocoteşte îndemnul Domnului (Matei10, 16: „Fiţi, dar, înţelepţi ca şerpii şi nevinovaţi ca porumbeii”) şi trece peste textele Sfântului Pavel (Efes. 5, 17: „Drept aceea, nu fiţi fără de minte”; II Tim. 4, 5: „tu fii treaz în toate…”, 1, 8: „să fie… treaz la minte” şi, îndeosebi, I Cor.14, 20: „Fraţilor, nu fiţi copii la minte; ci la răutate fiţi copii, iar la minte fiţi oameni mari”).”
Nicaieri nu se spune „INDRAZNITI CA EU AM BIRUIT LUMEA” dar prezenta crestina nu trebuie sa se stie de ea ci trebuie sa fie doar in lumea virtuala;doar in lumea virtuala sa arati adevarul impotriva ereziei si a stricatului,doar in lumea virtuala sa certi,sa indrumi,sa iei atitudine si sa-i arati prostimii drumul cel sanatos si drept care nu se pupa ch drumul vietii bolnav din capul lui.”Indrazniti ca Su am biruit lumea”dar fii fatalau si balega ca aceasta este calea ta reala in viata;lasa-i pe altii sa te conduca.
Si este o mare pacoste gargaunele acesta mare care stafideste testiculele,fura barbatia.
„Crestinismul ” -pișat ecumenist nu-l mai are pe „lasa mortii sa-si ingroape pe mortii lor” pentru ca ecumenista si-a nenorocit odrasla pe viata facandu-l mamos;nu-l mai are pe „cautati MAI INTAI imparatia cerurilor si dreptatea lui Dumnezeu si toate celelalte se vor adauga voua” ca ordine normala a lucrurilor;nu mai are soneria „ce-i foloseste omului LUMEA toata daca sufleful SI-L va pierde?”Nu-l mai are pe „Tatal nostru” ci pe „asa o fi”.Gunoiul ecumenist nh il mai are pe „o data ii este randuit omului sa moara si pe urma vine judecata” ci pe „Iisus te iarta oricum”.
Apropo de Atenagoras,, la vremea respectivă, ft multi preoți și monahi aveau să întrerupă pomenirea acestuia în urma ridicării Anatemelor, printre ei Sf Paisie Aghioritul și Mitropolitul Augustin Kantiotis
Cand am ucenicit intaia oară in Teologie, anii 74-77, stiaam despre ridicarea anatemelor, dar habar n-aveam de gravitatea acestui act. Anatema Bisericii Ortodoxe asupra papistașilor rămîne nemiscată, deoarece n-au dispărut cauzele care au generat-o. E ca si cum un medic ar declara perfect sănătos un pacient muribund.