Scrisoare deschisă către Părintele Laurențiu Iacob din Caransebeș

Părinte Laurențiu,

Sunt preotul pensionar I.V. din Sânmihaiu Almașului, jud. Sălaj.

Faptul că ați avut curajul sa nu participați la acea însoțire nelegiuită cu ereticii, m-a umplut de bucurie. Este minunat că i-ați scris și pseudo-episcopului Lucian, cel care lucrează cu sârg la dărâmarea Bisericii noastre din interior. Probabil că v-ați dat seama că toți cei 56 de pseudo-arhierei din BOR sunt agenți infiltrați, cu scopul de a ocupa scaunele episcopale, ca prin aceasta să controleze Biserica. Sunt homosexuali, masoni. ofițeri sub acoperire, informatori ai securității, necredincioși care au făcut pactul cu diavolul, vânzându-și sufletele. De aceea, după sinodul II tâlhăresc din Creta, noi, o mână de preoți din toată țara, am întrerupt comuniunea cu ei, încetând a-i pomeni la Sfintele Slujbe, după cum spun Sfintele Canoane.

Aveți grijă că Lucian e un om ranchiunos și va trece la represalii. Să aveți tot timpul o variantă de rezervă. Vă doresc spor în slujirea Mântuitorului Hristos, tărie în a-i înfrunta pe acești trădători ai lui Hristos. Fiți cu luare-aminte, în 2025 se vor uni cu papistașii eretici. Urmându-i, ne punem în primejdie mântuirea. Pace, sănătate, mântuire.

Preot Iovița Vasile    

9 comentarii la „Scrisoare deschisă către Părintele Laurențiu Iacob din Caransebeș

  1. Parinte, e greu sa simtim realitatea…trista, fabricata, innebunitore si grea ca o piatra de moara. In 2019, luna iunie, asta simteam eu…ca o durere interioara, fara alta alinare decat speranta ca Domnul nostru, Iisus Hristos se va milostivi de caderea noastra cumplita! https://civiliatiasalbaticiei.home.blog/2019/06/18/cine-ne-fura-vietii/

    1. Luati piatra tristetii, aruncati cu ea in diavolul si…. bucurati-va in Domnul.

      1. Ioan spune:

        Parintele Teofil Paraian de la Sambata de Sus prin 2009 (parintele a adormit in 28 oct.2009) a facut o remarca ce vizavi daca se mantuiesc si ereticii si am luat-o ca pe una pur semi-ariana:”Dumnezeu stie cine se mantuieste si cine nu se mantuieste de fapt.Noi credem ca ne mantuim doar noi ca si crestini ortodocsi,ceea ce eu o vad ca un fel de individualism,egoism.Pana la urma noi nu avem de unde sa stim cu exactitate cine se mantuieste si cine nu si cu toate acestea noi ca si crestini ortodocsi care implinim poruncile s-ar putea sa ne trezim intr-o buna zi ca nu ne mantuim noi chiar asa cum credeam noi si s-ar putea sa avem o surpriza sa ne trezim ca se mantuieste chiar cine nu te astepti.Pana la urma,draga,mantuirea este pentru toti. Si pana la urma cine suntem noi oamenii sa estimam cine se mantuieste si cine nu?”

        1. Parintele Teofil a avut multe afirmatii discutabile. Eu sper sa fi trecut cu bine de judecata particulara si sa se mantuiasca. Mila lui Dumnezeu.

        2. Ioan spune:

          Nu ma indoiesc ca parintele s-a mantuit pt ca suferinta ne-vederii e cumplita si nu cred ca l-a lipsit Dumnezeu de sfintenie pt. ca nu stii cum a intampinat parintele ultimele clipe si sunt sigur ca se roaga pentru noi.Ceea ce sunt sigur conduce faptul ca Biserica va avea discernamantul sa aleaga canonul invataturilor sale,pretioase de altfel,ca sa le pastreze doar pe cele ortodoxe.Iar daca ar fi timpul pentru canonizarea lui mai corect e numele Fericitul Teofil cel Orb pentru ca a comis greseli dogmatice ceea ce determina Biserica sa il numeasca mai corect Fericit.Greselile dogmatice ale parintelui se refera la APOCATASTAZA ECLEZIOLOGICA ecumenista.

  2. Gabriela Naghi spune:

    Cei ce se roagă pentru vrăjmaşi devin dumnezei după Har
    Sfântul Cuvios Iosif Vatopedinul, ucenicul Sfântului Iosif Isihastul

    Dumnezeu, ca Dragoste desăvârşită în Sine, transmite şi dă o parte din multa Sa bunătate făpturilor Sale, în chipul şi în măsura în care El Însuşi cunoaşte. Iar aceasta, ca o consecinţă firească, continua să se manifeste şi în robii Săi cei îndumnezeiţi, care, prin rugăciune şi chemarea lor de către credincioşi, o transmit şi ei lumii. De aici se desprinde următoarea concluzie: dacă dragostea este trupul, lucrarea şi puterea ei este rugăciunea. Şi se dovedeşte că la scară universală, acolo unde se arată neputincioase alte mijloace şi moduri, prin rugăciune se izbuteşte mai bine împlinirea dragostei.
    Avva Varsanufie arată în cuvintele sale că în generaţia sa trei oameni puteau, prin rugăciunea lor, să liniştească neamurile ce erau în luptă şi, în general, să păzească lumea de distrugere. Alteori vedem că Sfinţii care se rugau risipeau ameninţările primejdiilor, ale foametei şi ale ciumei. Ce fel de lucrare practică sau slujire personală ar fi pricinuit un folos pe potrivă popoarelor şi ţărilor, precum rugăciunea? Dar şi obiceiul care stăpâneşte, ca oamenii să-şi ceară între ei să se roage unii pentru alţii, nu este oare dovada că rugăciunea are întâietate, că ea este cea mai mare şi mai sigură izbândă?
    Din acestea se descoperă caracterul sobornicesc al rugăciunii. Numai ea poate să ia şi să cuprindă în sine, într-una, atât cele depărtate, cât şi cele despărţite şi să unească între ele mădularele potrivnice aşa încât fiecare să cunoască pe aproapele său ca pe mădularul său, cu toate că trăiesc despărţiţi. Rugăciunea pentru suferinţa omenească, în general, dovedeşte dragoste, precum şi cea făcută pentru luminarea şi întoarcerea celor rătăciţi la pocăinţă şi la cunoaşterea lui Dumnezeu. Însă rugăciunea pentru vrăjmaşi este apogeul desăvârşirii fiinţelor raţionale, a căror „moarte a fost înghiţită de viaţă“.
    Cei ce se roagă pentru vrăjmaşi devin dumnezei după Har şi rămân în această stare, reflectând în firea lor îndumnezeită această însuşire măreaţă, şi se roagă ca „ei înşişi să fie anatema de la Hristos pentru fraţii lor care-i nedreptăţesc”. Acestea sunt şi ultimele cuvinte ale Domnului nostru când era sus pe Cruce şi se ruga pentru cei ce-L răstigniseră.

    Monahul Iosif Vatopedinul, Cuviosul Iosif Isihastul, Nevoinţe – Experienţe – Învăţături, Editura Evanghelismos, Bucureşti, 2009

  3. Ioan spune:

    Dovada ca PUTIN s-a debarasat de evrei:
    „Dar nu vom fi niciodată ca regimul de la Kiev și elitele occidentale care s-au angajat și s-au angajat în „vânătoarea de vrăjitoare” înainte,<<<<>>>>>. Să rămână pe conștiința lor, să trăiască cu ea – trebuie să trăiască cu ea. Principalul lucru este că oamenii, cetățenii Rusiei le-au dat o evaluare morală.”Discursul de pe 21.In aparenta s-ar referi la dezertorii si tradatorii cauzei operatiunii speciale dar,na,na,na.La evrei se refera.In concluzie,se credea ca traiectoria razboiului viitor va fi numai cea planificata de oculta.In faza de inceput da,a mers conform planurilor ocultei.Cred ca mi-a dat Dumnezeu destula sclipire sa vad incepand de azi desfasurarea razboiului prezis (ca faza de pana la aparitia conflictului turco-elen)exact conform previziunilor Sf.Parinti si ca o incurajare pentru romani-fara o Romanie implicata.O sa vedeti(ca o incurajare).Romania,ca de altfel toate statele va fi implicata si ea dupa incheierea razb.turc si grec(dupa cele 6 luni de ultimatum pe care americanii il vor da rusilor dupa distrugerea Turciei) cand va expira ultimatumul dat de americani la Ierusalim si cand va incepe de la Ierusalim ,cu pornire de la Ierusalim al treilea Razboi Mondial.

  4. Ioan spune:

    Sa vedem daca acesta tine cont de sf.canoane. Sa vedem cat incrimineaza el simonia.Dupa asta iti dai seama cat de ortodox e autorul si continutul pentru ca acum chestiunea simoniei te plaseaza net pe taramul ereziei.Părintele Lector Cosmin Santi, de la Facultatea de Teologie Ortodoxă și Științele Educației a Universității „Valahia” din Targoviște, a publicat recent primul tratat de drept procedural bisericesc din arealul teologiei și dreptului romanesc: Procedura de judecată in dreptul canonic și dreptul civil. Aspecte comparative..

  5. Ioan spune:

    Spuneau Sfintii Parinti contemporani sa nu acceptam nimic de la ei:nici cipul,nici ecumenismul ,nici stirile inspaimantatoare,nici stirile numai cu crime si violuri,nici vaxxinurile,nici unirea tarilor acum una cu alta fara conventii internationale(cazul Basarabiei),nici anexarea teritoriilor fara conventii internationale unanim acceptate(cazul Bucovinei de Nord) pt ca toate acestea sunt o cursa .Sfintii Parinti mai noi spuneau ca:”Daca vreti sa va izbaviti sa le faceti evreilor in contra in toate”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *