Mărturisitor ortodox mirean: ,,Voi săruta icoanele în mod firesc, mă voi împărtăşi din Sfântul Potir cu linguriţa preotului’’

Voi boicota toate unitățile comerciale care îmi condiționează accesul în ele de purtarea botniţei sau de termoscanare. Aş fi foarte prost ca eu sa merg SA LE DAU BANI, iar ei, în loc să ma primească cu bucurie ca pe „clientul nostru stăpânul nostru” sa îmi impună sa ma scanez și sa port masca. Asa cum am putut cumpăra în toiul epidemiei fără masca și termoscaner aşa trebuie să pot și de acum încolo. Cine nu e de acord, sa își caute clienți docili, care acceptă orice. Eu nu sunt dintre aceia.

Eu sunt un om liber și îmi știu drepturile. Nu pot fi termoscanat fără acordul meu chiar dacă ar da guvernul PDL câte 100 de ordonante pe zi în acest sens. Instituțiile de stat care îmi încalcă drepturile pe motiv că nu am mască și refuz termoscanarea trebuie să prezinte în instanţă baza legală în care refuza să îmi acorde asistenţa cerută pentru că nu mă termoscanez. Nu sunt de acord cu termoscanarea copiilor mei în școală, cu atât mai puțin cu obligarea lor la a purta măști pe figura. Măștile servesc scopul ideologic de a dezumaniza persoana umană și pe cel economic de a-i umple de bani pe cei de le vând, dar nu servesc niciun scop medical.

Când voi merge la biserica, voi săruta icoanele în mod firesc și, dacă trec examenul de conștiința al Spovedaniei, mă voi împărtăși din Sfântul Potir cu lingurița preotului, fără nicio teamă de contaminare, și nu voi accepta ca vreun organ al statului să mă oblige sa fac altfel, pentru ca niciun organ al statului nu are voie să decidă cum mă împărtășesc eu și cum mă închin la icoane. Nu îi permite Constituția. Mai e până când visul masonic de suprimare a libertatilor, pe care îl fluturau agenții masoneriei prin mass-media, se va îndeplini. Deocamdată noi suntem aici și suntem încă vii.

Refuz să mă vaccinez obligatoriu și refuz vaccinarea copiilor mei, pentru ca nu am încredere în cei care produc vaccinurile și în conținutul acestor vaccinuri. Făcând asta, îmi exercit drepturile constituționale de cetățean care poate dispune de sine în condițiile constituționale și legale și de părinte responsabil și nu accept sa fiu stigmatizat sau acuzat pentru asta, după cum nu acuz și nu stigmatizez pe cei de acceptă vaccinarea. E dreptul lor, e riscul lor.

PRIN ACEST STATEMENT PUBLIC NU MA OPUN MASURILOR MEDICALE NECESARE, PE CARE LE-AM RESPECTAT ȘI LE RESPECT, CI DOAR ABUZURILOR SĂVÂRȘITE ÎN NUMELE PROTECȚIEI SANITARE.

Fratele Mihai Silviu Chirilă

6 comentarii la „Mărturisitor ortodox mirean: ,,Voi săruta icoanele în mod firesc, mă voi împărtăşi din Sfântul Potir cu linguriţa preotului’’

  1. Mihai spune:

    Fostul episcop Ambrozie de Kalavrita: majoritatea ierarhiei au tradat biserica, sursa katanixi.gr

    1. Strajerule,
      Fiti atent la exprimare. IPS Ambrozie e si acum episcop, mai episcop decat cei mai multi. Dumnezeu sa-i rasplateasca pentru ca s-a ridicat intru apararea Bisericii. Ceilalti sunt distribuiti in roluri de episcopi si joaca un teatru ieftin, batjocorind cele sfinte.

  2. Paiu Cristian spune:

    Sunt de acord cu tine si te sustin,dar totodata te instiintez ca si eu sunt impotriva mastilor si nu voi purta masca nicaieri.Daca voi avea piedicima voi opune cum pot.Voi cauta sa boicotez ca si tine astfel de piedici si incalcari de drepturi.Cei ce nu vor sa accepte sa elimine aceste obligatii de a purta masti si de ale interzice accesul persoanelor care au anumite simptom,sa plece in strainatate 5 ani sa stea acolo fara sa mai vina in tara

  3. Gabriela Naghi spune:

    Hristos a înviat!

    „Căci mai este puţin timp, prea puţin, şi Cel ce e să vină, va veni şi nu va întârzia;
    Iar dreptul din credinţă va fi viu; şi de se va îndoi cineva, nu va binevoi sufletul Meu întru el”.
    Noi nu suntem (fii) ai îndoielii spre pieire, ci ai credinţei spre dobândirea sufletului.
    Evrei 10;37-39

    Sfântul Macarie afirmă: „Biserica se înțelege în două feluri – adunarea credincioșilor și unitatea sufletului”.
    Hristos este prezent permanent în Biserica Lui după cuvântul înscris în Sfânta Evanghelie: „Că unde sunt doi sau trei, adunați în Numele Meu, acolo sunt și Eu în mijlocul lor.”(Matei 18:20). Prin urmare prezența lui Hristos în Biserică presupune și prezența credincioșilor în Biserică deoarece ei sunt, mădularele trupului Lui Hristos. Biserica ortodoxă nu poate fi concepută în absența adunării credincioșilor, deoarece ea a fost instituită de Hristos pentru poporul său, iar toate sfintele slujbe ale Bisericii se împlinesc nu numai prin rugăciunile preoților, ci și prin rugăciunile comunității de credincioși prezenți în Biserică.
    „Căci într-adevăr, un locaș de slăvire a lui Dumnezeu în care nu se mai adună credincioși nu mai e un locaș viu sau al lui Dumnezeu experiat ca lucrător, deci viu” , spune Părintele Staniloae.

    De aceea o Biserică în care nu se află credincioși la Sfânta Liturghie sau la alte sfinte slujbe este trupul lui Hristos, dar fără madularele sale, iar plinătatea și deplinătatea Bisericii și a sfintelor slujbe este grav afectată.
    Părintele profesor dr. Dumitru Stăniloae sublinia că: „Biserica Ortodoxă este o bucurie a tuturor de toți” sau Biserica este Trupul extins al lui Hristos în întreaga umanitate și creație.
    *„Aceasta arată cât de strâns e legată Biserica, în calitate de trup al lui Hristos, de biserica în calitate de locaș în care își trăiește comunitatea de credincioși cel mai accentuat caracterul ei de trup al lui Hristos. Sobornicitatea Bisericii ca trup al lui Hristos nu se poate menține fără comunitățile adunate în locașurile bisericești pentru a se împărtăși toate din același Trup și Sânge al lui Hristos prin preoții hirotoniți de episcopi aflați în comuniune. Adunarea credincioșilor Bisericii pentru săvârșirea dumnezeieștii Euharistii vădește unitatea trupului Bisericii.”
    De la începutul pandemiei virale cu covid19 a fost restrânsă de către slugile obediente ale cezarului, exercitarea libertății întrunirilor. Nu am auzit nici un cuvânt din partea învățaților sinedriului, sau a conducătorului lor, care să se opună hotărârilor privitoare la viața liturgică a bisericii, nici măcar în ultimul ceas când mai puteau oferi o firimitură credincioșilor alungați din biserici.
    Cu atât mai mult acum când s-a lansat invitația de către conducătorii noii dictaturi politico-sanitare, de participare la un carnaval mascat la care atât oaspeții cât și gazdele vor purta măști, atentat grav la sacralitatea Bisericii , transformată peste noapte într-o instituție anexă a statului antihristic.
    Discursul suav al președintelui sinodului sau cel recent la unison al Mitropolitului Teofan , dansatorul cu evreii în sinagogă și prigonitorul de frunte al Preoților lui Hristos, nu fac altceva decât să dovedească o dată în plus nevrednicia, lașitatea, ambiguitatea fățarnică și abdicarea de bună-voie de la scaunele arhierști ale celor mai sus pomeniți și a slujbașilor lor cu simbrie, de nerecunoscut în calitatea lor de slujitori ai Celui Înalt.
    Vor accepta oare să participe preoții, costumați cu măști și înarmați cu lingurițe, pahare și ștergare de unică folosință, la această mascaradă cu inovații liturgice nemaiauzite nicicând, în timpul marilor epidemii ale vremurilor, când omenirea avea mult mai puține cunoștințe medicale, dar era într-o relație mult mai apropiată față de Bunul Dumnezeu?
    Se știe că în nici un fel de situație, libertatea de conștiință a omului nu poate fi restrânsă sau condiționată.
    Prin ordinele care s-au dat și se vor mai da, referitor la situația de mai sus, se încalcă flagrant art. 29 din Constituția României. Rugămințile lipsite de demnitate adresate slugilor cezarului de a respecta acest drept imuabil, sunt penibile, nu-și au rostul și sunt de neconceput de către un credincios ortodox.
    Adunarea credincioșilor în Biserică nu este o întrunire în sensul existenței profane a omului sau în sens juridic. Această adunare nu este o întrunire funcționăresc-administrativă, care poate fi dirijată după bunul plac al unor bicisnici atei marxisto-globaliști, ci o comunitate care se transformă în comuniune prin lucrarea Duhului Sfânt prezent în Biserică. Comuniunea credincioșilor în Biserică este parte a Trupului tainic al lui Hristos și prin urmare nu ar trebui să fie supusă unor restricții sau îngrădiri dispuse prin legi omenești.
    Masca rușinii care o vor purta arhierei, preoți și pleromă, în timpul Sfintelor slujbe, (dacă vor accepta „invitația”) certifică masca nevăzută a îndoielii spre pieirea lor, a renegării Însuși a Domnului Slavei, ai cărui slujitori credincioși s-au prefăcut a fi !

    **„ Trebuie să fim în stare să recunoaştem, sub măştile făţărniciei şi ale slăbiciunii, pe adevăraţii duşmani şi pe adevăraţii prieteni ai lui Dumnezeu. Trăim într-o vreme în care măştile făţărniciei s-au înmulţit şi au ajuns la un grad uimitor de desăvârşire. Dintr-o clipă în alta suntem în pericolul de a fi înşelaţi de oameni care, purtând masca de prieteni ai lui Dumnezeu, sunt, de fapt, duşmanii Săi incorigibili. Aşa sunt şi cei care vorbesc despre „unirea bisericilor”. Ei sunt cei mai de temut vrăjmaşi ai Bisericii, sunt proorocii mincinoşi ai Evangheliei. Duşmanii care nu poartă mască – ateii, materialiştii, comuniştii – nu pot păcăli pe nimeni. Ei sunt cei care pot ucide trupul, dar nu pot ucide sufletul. Însă ceilalţi – patriarhi, episcopi şi arhiepiscopi „ortodocşi”, lideri ai organizaţiilor creştine, teologi şi profesori de teologie – , toţi cei care vorbesc cu o prefăcută dragoste creştină faţă de „fraţii” noştri eretici şi care răspândesc mesajul unirii, toţi aceşti purtători de măşti poate nu ucid trupul, dar ucid cu siguranţă sufletul. De aceea, lupta împotriva lor trebuie să fie necruţătoare.“
    „ Când un patriarh ortodox acceptă participarea Bisericii Ortodoxe la Consiliul Mondial al Bisericilor ca fiind una în rândul multor „biserici”, ce altceva face decât să recunoască în mod public, precum protestanţii, existenţa mai multor biserici, şi prin aceasta dezbinarea Bisericii Una, Sfinte, Soborniceşti şi Apostoleşti? Ce altceva face decât să-L renege pe Hristos?“

    *Dumitru Stăniloae, Spiritualitate și Comuniune în Liturghia Ortodoxă, Editura Institutului Biblic și de Misiune al Bisericii Ortodoxe Române, București, 2004, p. 5
    **Dr. Alexandros Kalomiros, „Împotriva falsei uniri bisericeşti”

  4. Mihai spune:

    Domnul Ieronim poftind la scanare pe frunte cu scanerul https://eugenikos.blogspot.com/2020/05/blog-post_761.html

  5. Gabriela Naghi spune:

    Împărtășirea euharistică a credincioșilor la Sfânta Liturghie cu aceeași linguriță, deși nu este reglementată canonic de vreun Sinod Ortodox, totuși, în Ortodoxie aceasta este o practică de aproape nouă secole. Prin urmare, această practică nu poate fi schimbată nici în timp de pandemie, chiar dacă medicii epidemiologi cer această schimbare, ca o condiție pentru a permite participarea și împărtășirea credincioșilor mireni la Sfânta Liturghie. În acest caz, se va solicita autorităților de Stat să permită doar participarea credincioșilor la Sfânta Liturghie, iar împărtășirea lor comună cu Sfânta Euharistie să fie hotărâtă la o dată ulterioară, după 1 iunie 2020, în consens cu celelalte Biserici Ortodoxe.
    Textul este un fragment din adresa trimisă către ierarhi a Patriarhului BOR. Răspunsul ierarhilor nu se cunoaște, dar ne putem da seama de concluzia finală la care s-a ajuns prin decizia președintelui sinodului BOR.
    Răspunsul Patriarhului la regulile stabilite de cezar privind deschiderea bisericilor după 15 mai, cu respectarea măsurilor sanitare stabilite anterior, denotă în mică măsură neacceptarea intruziunii statului în cultul bisericii ortodoxe. Ar fi trebuit să nu facă nici cea mai mică concesie, căci după prima, urmează altele din ce în ce mai grave.
    Există posibilitatea să se accepte primirea credincioșilor care vor purta obligatoriu mască și vor păstra obligatoriu distanța de un metru și jumătate, la slujbele desfășurate în curtea sau în fața bisericii, dar fără posibilitatea ca aceștia să se poată împărtăși cu Sfintele Taine, întrucât nu este acceptată ligurița de plastic de unică folosință propusă, ci numai lingurița euharistică.
    Se așteaptă noutăți după întrevederea care a avut loc între Patriarhul BOR și primul ministru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *