,,Am văzut apoi altă fiară, ridicându-se din pământ şi avea două coarne asemenea mielului, dar grăia ca un balaur. Şi toată stăpânirea celei dintâi fiare o are în mână, în faţa ei. Şi face pământul şi locuitorii de pe el să se închinei fiarei celei dintâi…’’ (Apocaliosa 13, 11-12). Observaţi duplicitatea: papa afişează o înfăţişare înşelătoare, ca a Mielului-Hristos. Cuvintele lui sunt însă ca ale ,,balaurului, şarpele cel vechi, care este diavolul şi satana’’ (Apocalipsa 20, 2). Si si-a deschis gura sa spre hule asupra lui Dumnezeu, ca sa huleasca Numele Lui si cortul Lui si pe cei ce locuiesc in cer” (Apocalipsa 13, 6).
Convingeţi-vă singuri de monstruozităţile pe care le grăieşte diavolul prin proorocul său mincinos, Francisc:
În ultimele revelații, papa Francisc a declarat: „Cu umilință, căutare interioară și meditare a rugăciunii, am câştigat o nouă înțelegere a anumitor dogme. Biserica nu mai crede în iad, unde oamenii suferă. Această doctrină este incompatibilă cu iubirea infinită a lui Dumnezeu. Dumnezeu nu este un judecător, ci un prieten și un iubitor al umanității. Dumnezeu nu caută să condamne, ci numai să îmbrățișeze. Ca povestea lui Adam și Eva, vedem iadul ca o figura de stil. Iadul este doar o metaforă pentru sufletul izolat, care, la fel ca toate sufletele va fi în cele din urmă unit în dragoste cu Dumnezeu’’. Într-un discurs şocant care rezonează în jurul lumii, Papa Francisc a declarat: „Toate religiile sunt adevărate, pentru că ele sunt adevărate în inimile tuturor celor care cred în ele. Ce alt tip de adevăr este acolo? În trecut, biserica a fost dură cu ceea ce considera greșit din punct de vedere moral sau păcătos. Astăzi, nu suntem judecători. Ca un tată iubitor, noi (el adică) nu condamnăm copiii noștri. Biserica noastra este suficient de mare pentru heterosexuali și homosexuali, pentru cei pro sau contra avortului! Pentru conservatori și liberali, comuniștii sunt bineveniti și chiar sunt uniţi cu noi. Noi toţi iubim şi adorăm acelaşi Dumnezeu!
Pe parcursul ultimelor șase luni, cardinalii, episcopii catolici și teologii au dezbătut la Vatican, viitorul Bisericii și să redefinească doctrinele si dogmele catolice. Al treilea Sinod de la Vatican II, este cel mai mare și cel mai important, după Sinodul de la Vatican II care a fost încheiat în 1962. Papa Francisc a numit noul consiliu „finalizarea Sinodului de la Vatican II.” Al treilea Sinod de la Vatican II a fost încheiat: „Catolicismul este acum o „religie modernă și rezonabila”, care a suferit schimbări evolutive. Este timpul să renunţăm la intoleranţă. Trebuie să recunoaștem că adevărul religios evoluează și este in continuă schimbare. Adevărul nu este absolut sau sculptat în piatră. Chiar și ateii recunosc divinitatea. Cu acte de dragoste și caritate chiar si ateul îl recunoaște pe Dumnezeu și îşi salveaza sufletul, devenind un participant activ în răscumpărarea omenirii.”
O declarație din discursul Papei a dus tradiționaliștii într-un acces de confuzie și isterie: „Dumnezeu se schimbă și evoluează ca şi noi înșine; Dumnezeu trăiește în noi și în inimile noastre. Când răspândim dragoste și bunătate în lume, atingem divinitatea noastra şi o recunoastem. Biblia este o carte sfântă foarte frumoasă, dar, ca toate lucrările mari antice, unele pasaje sunt invechite.Unii le arată ca intolerante si critice. Este timpul să vedem aceste versete ca ulterioare interpolări, spre deosebire de mesajul de iubire și de adevăr care este expus diferit in Scriptură. În conformitate cu noua noastră interpretare, vom începe să hirotonim femei cardinali, episcopi și preoți. În viitor, sper că vom avea un papă de sex feminin. Ca niciunei femei sa nu i se inchidă uşile, ele sunt deschise pentru toţi oamenii! ” Unii cardinali ai Bisericii catolice s-au aratat contrariaţi de recentele declaratii ale Papei…”
Sursa: https://www.aparatorul.md//
,,Şi diavolul care-i amăgise a fost aruncat în iezerul de foc şi de pucioasă, unde este fiara şi proorocul mincinos şi vor fi chinuiţi acolo zi şi noapte în vecii vecilor… Iar cine n-a fost aflat scris în cartea vieţii, a fost aruncat în iezerul de foc’’ (Apocalipsa 20, 10 şi 15).
Un avertisment pentru ierarhii români şi pentru toţi ecumeniştii. Uniţi-vă cu fiara de la Vatican, dar lăsaţi în pace Sfânta noastră Biserică. Textul de mai sus arată cu o dureroasă limpezime cine este cel cu care vreţi să fiţi una: Un monstru care cutează să-L sfideze pe Marele nostru Dumnezeu! Cine se aseamănă, se adună.
Presbiter Ioviţa Vasile
Sfaturile Mitropolitului Neofit de Morfou mereu în actualitate
Toți astăzi – monahi și mireni, fie că sunt singuri, fie căsătoriți – avem toți o mare problemă: neliniștea. Nu putem găsi pace și liniște în sufletele noastre. Cu toții suntem împovărați cu multe griji. Pe măsură ce noile tehnologii se dezvoltă, cantitatea de griji și probleme crește, deși se pare că ar trebui să fie invers … De ce se întâmplă așa? De fapt, omul își găsește pacea numai în Adevăr. Tehnologia nu îi poate oferi omului odihnă, deoarece face viața mai ușoară doar pentru corp. Dar omul nu este doar un corp: are atât un trup, cât și un suflet.
Acesta este motivul pentru care trebuie să găsim o modalitate de a oferi odihnă atât trupului, cât și sufletului. Există un paradox în Biserică: Când trupul obosește de dragul dragostei pentru Hristos sau a iubirii de aproapele – săracii sau bolnavii, cei care au nevoie de ajutor – atunci, în ciuda oboselii fizice, o pace minunată se instalează în suflet . Un astfel de om își găsește odihnă în suflet. Și apoi această odihnă este transmisă de la suflet la corp, dându-i o nouă putere de a acționa. Acest sentiment era minunat de familiar sfinților: pace, odihnă, har și mare bucurie. Dar pentru a obține pacea spirituală, trebuie să muncești. Este nevoie de efort pentru a dobândi harul Divin. Trebuie să iubim munca de dragul lui Dumnezeu și în folosul altora …
Trebuie să ne luăm ceva timp pentru a rămâne în tăcere. Desigur, nu putem fi în deșert douăzeci și patru de ore pe zi, la fel ca Sfântul Antonie cel Mare, dar ar fi bine să fim în liniște cel puțin câteva minute, mai ales noaptea. Nu petreceți toată noaptea la telefon și dormind. Dedicați o parte a nopții pentru veghe, privați-vă de somn și apoi veți găsi vitalitatea duhului; mintea ta va deveni limpede. Și vom deveni cel puțin, puțin ca Sfântul Antonie cel Mare, Sfântul Ioan Înaintemergătorul, Profetul Moise și Profetul Ilie. Și Hristos Însuși și Preasfințita Născătoare de Dumnezeu ne vor ajuta, așa cum au ajutat pe toți sfinții menționați mai sus. Ce îi unește pe toți acești sfinți? Toți aveau o dorință comună: să dobândească energia Divină – harul Duhului Sfânt.
Tăcerea sfântă, detașarea, rugăciunea și postul nu au fost scopuri în sine pentru ei, ci înseamnă un mijloc. Nu erau atașați de toate acestea. Același lucru este valabil și pentru citirea Psaltirii. Nu este un ideal, ci un mijloc. Și care este totuşi scopul nostru final? Scopul nostru este să atingem curăția inimii: „Inimă curată zideşte intru mine, Dumnezeule şi duh drept înnoieşte întru cele dinlăuntru ale mele.”(Ps. 50:11) …
Să ne dea Dumnezeu să avem acest obiectiv bun și înalt. Și pentru a avea atât de mari obiective, avem nevoie de modele minunate. Vă rog, asigurați-vă că citiți viețile sfinților dacă doriți să trăiți o viață duhovnicească, astfel încât dorința de liniște sfântă, dorința de detașare, dorința de rugăciune, dorința de sfințenie să se nască în inimile voastre. Altfel, vom ajunge la bătrânețe și nu vom moșteni sfințenia, ci corupția …
Fac apel la cei care locuiesc în orașe: vreți să fiți persoane moderne și să urmați modernismul? Sfatul meu este să părăsiți orașul.
Găsiți un sat liniștit unde vă puteți odihni din agitația orașului. Dar nu luați agitația orașului cu voi la țară, altfel liniștea acestuia va fi tulburată. Fiind în natură, în afara orașului, ne putem bucura de pace și liniște, mai ales noaptea. Când vin la Evrychou, reușesc să castig câteva ore de liniște în fiecare zi, în ciuda îndatoririlor mele episcopale.
Folosiți corect aceste ore de liniște, pentru studierea Sfintei Scripturi, pentru rugăciune și pentru comuniunea cu Preasfânta Treime, Preasfințita Născătoare de Dumnezeu și sfinții. Și aveți un exemplu de urmat în persoana sfinților.
Îmi amintesc adesea de Sf. Iakov din Evia. Puțină lume știe de la ce sfânt a luat un exemplu în toate. Ei cred că a fost Sfântul David din Evia. Dar, de fapt, nu. El l-a imitat pe Sfântul Daniel Stâlpnicul. Într-un an de Pasti, a mâncat atât de puțin încât am făcut o remarcă despre asta. El a răspuns: „Ce crezi, ce a mâncat Sfântul Daniel când era pe stâlpul său?” Desigur, el nu era un stâlpnic, dar chiar și-a dorit să fie unul. Și acum, pentru străduința și imitarea acestui sfânt, Domnul l-a proslăvit printre sfinți, precum pe Sfântul Daniel.
Așa că repet: urmează niște modele minunate și fă-ți timp pentru tăcere. Tăcerea are propria voce și stimulează munca duhovnicească. Citiți Psaltirea, căci în ea veți găsi o sursă de lacrimi care vă va curăță inima și în același timp o sursă de bucurie.
O femeie a venit recent să mă vadă, care iubește cu adevărat Psaltirea și citește Psalmii în fiecare zi. Ce mi-a spus?
„La început nu am înțeles prea multe. Au fost o mulțime de cuvinte pe care nu le știam. Dar când am terminat de citit, simt o bucurie mai mare decât am știut vreodată. De unde vine această bucurie din inima mea? ”
Am răspuns: „Această bucurie provine din iluminarea Duhului Sfânt”.
Orice fel de viață pe care o veți duce- viață monahală sau de familie – aveți exemple minunate de imitat și cu siguranță veți avea beneficii. Și vei avea ceva de transmis copiilor și nepoților voștri.
Mitropolitul Neofit (Masouras) din Morphou
Un punct de vedere ortodox:
Pr Elpidie in Pentarhia Intunericului puncteaza foarte bine si incurajator despre importanta Sf Impartasanii cand se promoveaza demonizarea cu vaccinurile.
Conform invataturii ortodoxe,nu numai Sf Impartasanie anuleaza vaccinurile(departe de a l combate pe parintele) .Noi trebuie sa stim ca nu numai Sf Impart. anuleaza acest rau.Mai sunt sfintenii :anafura,Aghiasma Mica,Aghiasma Mare,Dezlegarile Sf Vasile cel Mare,citirea acatistelor,Psaltirea,Paraclisul Maicii Domnului,viata de rugaciune,sarutatul cu credinta al sf moaste,al Sf Icoane facatoare de minuni.Toate cele mentionate au aceeasi putere de alungare a maleficului in general si al puterii nanobotilor.Asta e puterea ortodoxiei.E gresit a crede ca numai Sf Impartasanie e singura in masura sa distruga nanobotii din om,altfel unde e puterea sfintilor si a Maicii Domnului din rugaciune,din Sf Icoane facatoare de minuni si a sf moaste,a Sf Cruci.Atentie mare,sa nu cadem in capcana relativizarii ecumeniste punand numai Sf Impartasanie in centru iar celelalte ca si cum nu ar putea nimic sau fereasca Dumnezeu,nu ar exista sau ar exista doar ca adaugire,surplus.Vietile Sfintilor si Patericul Athonit sunt pline de marturii ale credintei ortodoxe neclintite,care e vie.Atentie mare la derapaje.
Somam pe doamna Diana Sosoaca sa lupte contra ereziei ecumeniste din Romania si diaspora,altfel nu o crede nimeni !
Imi pare rau ca am scris, cu ceva vreme in urma. niste lucruri nu tocmai adevarate. M-am documentat dintr-o sursa, acea sursa a fost de rea credinta si am fost nedrept. Sigur ca ceea ce scriu eu ajunge la un numar restrans de cititori, pe care n-as vrea sa-i dezamagesc. Cu toate acestea, retractez nedreptatile ce le-am scris despre Domnia Sa, acum cand o stiu mai bine din iesirile publice. Minte sclipitoare, inteligenta debordanta, pregatire profesionala impecabila, curaj rar intalnit. N-ai cum s-o pui alaturi de toti politicienii de la varful puterii, cei cu mintea sleita, scoliti pe niciunde, cu diplome de doi lei, cu niste prestatii publice jenante. Zadarnic au cohorte de consilieri in jurul lor, si acestia sunt de acelasi calibru.
Este pe plan profesional asa cum spuneti despre aceasta Doamna.Acum traim in vremuri de mare erezie in care a cazut Patriarhia Romana si vad ca dumneaei a tinut congresul national al avocatilor in Aula Magna a Patriarhiei Romane.Dansa nu stie de erezie?Desigur ca stie.Atunci daca stie si nu lupta contra ereziei si ereticilor,ba mai mult tine congresul avocatilor in Aula Patriarhiei Romane inseamna ca daca nu lupta contra ereziei ecumeniste din Romania NU ARE NICIO CREDIBILITATE SI DUMNEZEU NU SE LASA BATJOCORIT.NU POTI FI SI CU EREZIA IN SAN SI PATRIOT .NU EXISTA.DACA CREZI CA ESTI PATRIOT DAR CU EREZIA SI CU IERARHII ROMANI ERETICI IN SAN,INSEAMNA CA ESTI ERETIC CA EI,IAR PATRIOTISMUL E DE PAIE.PATRIOTISM,NATIONALISM FARA ORTODOXIE NU E PATRIOTISM CI E FALSITATE,ESTE TINEREA POPORULUI IN MINCIUNA .NU O CREDE NIMENI DACA NU SE SCHIMBA.LUPTA PE PLAN NATIONALIST FARA A LUPTA CONTRA EREZIEI ECUMENISTE DIN ROMANIA ESTE MINCIUNA SOROSISTA.
Ca dovada ca Patriarhia Moscovei e eretica si nu sunt sperante de revenire la ortodoxie e interviul de azi de pe romfea.gr al mitr.Ilarion Alfeev unde spune ca pentru rusi ,decizia Patr.Ecumenice de a semna,unilateral,doxumentul de unire(acesta,mai grav,zice”re-unire”al ortodocsilor cu catolicii) „nu e o problema”,adica,”Bartolomeu,fa o ca oricum noi suntem de acord cu asta”.
Pe papa să il blestemați pt că este capul tuturor nenorocirilor, SF Cosma Etolul
Biserica Georgiei este eretica,iconoclasta.Ei nu s au indreptat dupa sinodul 7 ecumenic.
Stati putin. Biserica Georgiei nu e eretica. Cine v-a spus asta? Daca georgienii ar fi eretici, n-am mai vorbi de Biserica lor, pentru ca intre biserica si erezie este o incompatibilitate de neinlaturat. Eretici sunt armenii, inca de la Sinodul IV Ecumenic, cand au alunecat in monofizitism. Eretici sunt si cei din statul american Georgia, si-atunci va dau dreptate, dar desigur nu la ei v-ati referit. Iertati.
Ioan biserica Gheorgiei este ortodoxă chiar poate cea mai vocală împotriva ecumenismului. Sf Antim Ivireanu este georgian. Te referi poate la biserica Armeniei care este intr-adevar eretica .
Sigur ca trebuie incurajati oameni ca Doamna Diana Sosoaca ,Parinte,dar e in ratacire si crede ca e pe calea cea buna.Nu esti patriot daca nu esti ortodox.Clar.Ratacirea ei trebuie aratata pt ca suntem crestini ortodocsi si ne indreptam unii prin altii.O iubesc si trebuie sa i spunem adevarul pt ca a zis in fata Avocatului Poporului ca vrea sa se mantuiasca.Si o iubesc foarte mult pt ca a spus acest mare lucru.Dar cu erezia si cu ereticii nu exista mantuire ci amagire.
Sigur ca daca ar fi un preot cu adevarat ortodox s-o dascaleasca putin, ar intelege. Deocamdata dumneaei se afla intr-o stare de necunoastere, cred eu.
„Fiţi treji, privegheaţi. Potrivnicul vostru, diavolul, umblă, răcnind ca un leu, căutând pe cine să înghită,
Căruia staţi împotrivă, tari în credinţă, ştiind că aceleaşi suferinţe îndură şi fraţii voştri în lume.”
I Petru; 5 ; 8-9
Pseudo Mitropolitul Emmanuel din Calcedon a spus la Vatican că sărbătorirea comună a Sfintelor Paști cu catolicii ar fi „un mesaj de mărturie și împăcare”.
Pseudo Mitropolitul Emmanuel (Adamakis) din Calcedon, care conduce delegația Patriarhiei Constantinopolului la Vatican, a declarat că „problema sărbătoririi comune a Sfintelor Paști cu catolicii se impune treptat ca o problemă ecumenică de prim ordin”, relatează Vatican News.
Într-un interviu acordat presei Vaticanului, pseudo ierarhul Fanarului a spus că această problemă este exacerbată în contextul apropierii de aniversarea a 1700 de ani de la Primul Sinod Ecumenic, unde a fost stabilită o formulă pentru calcularea datei Paștilor. „Cred că Aniversarea care este foarte aproape ar trebui să ne invite să reflectăm asupra practicilor noastre liturgice cu privire la integritatea trupului lui Hristos”, a spus Mitropolitul. (!!!)
El a mai menționat că pentru Biserica Ortodoxă, problemele calendaristice rămân spinoase și, după cum a arătat istoria, pot duce la schisme, dar a adăugat că „sărbătorirea Paștilor în aceeași duminică în întreaga lume creștină pe această bază istorică sinodală ar putea fi un mesaj puternic de mărturisire și împăcare „.
Amintiți-vă că, în 2018, Pseudo Mitropolitul Emmanuel (Adamakis) a fost cel care a prezidat așa-numitul „consiliu de unificare” de la Kiev, la care politicienii ucraineni și reprezentanții organizațiilor schismatice au anunțat crearea unei noi „Biserici Ortodoxe a Ucrainei”schismatice.
«Căci, zice Psalmistul, Toţi s-au abătut, împreună netrebnici s-au făcut; nu este cel ce face bunătate, nu este până la unul.»(Ps.13, 3)
Cu puțin timp în urmă, Pseudo Mitropolitul Italiei și Exarhul Europei de Sud al Patriarhiei de Constantinopol, Policarp (Stavropoulos), l- a numit pe ereticul Papă Francisc patriarhul său și părintele său iubit.
Pseudo Mitropolitul Policarp s-a întâlnit cu Papa Francisc la Vatican. Potrivit reprezentantului Fanarului in Italia, „a fost o întâlnire extrem de apropiată ca a fiului cu iubitul său tată, precum întâlnirea episcopului cu primatul și patriarhul său”.
„I-am cerut binecuvântarea sa papală pentru slujirea mea din Italia în calitate de episcop și de data aceasta l-am asigurat că mă rog cu înflăcărare ca Dumnezeu să-i acorde ani mulți cu sănătate fizică și sufletească pentru binele „Bisericii” Universale, precum și pentru bunăstarea fiecărei persoane care are bunăvoință”, a spus Pseudo-mitropolitul Policarp.
El a mai spus că reprezentanții Fanarului din Italia lucrează intens pentru dialogul ecumenist: „acesta este unul dintre principalele segmente de activitate ale arhiepiscopiei noastre: dialogul ecumenist cu fiecare persoană care arată bunăvoință și, mai presus de toate, cu frații noștri papistași”.
Pseudo Mitropolitul Policarp a subliniat că dialogul cu papistașii „este principalul obiectiv al eparhiei noastre, în special între aceste comori și pe acest pământ sfânt, care coincide cu centrul „Bisericii” Romano-Catolice”.
*Doresc să reamintesc spre lămurire, tuturor celor deranjați de formula „pseudo”, atunci când mă refer, ca simplu și nevrednic mirean, la Ierarhia ortodoxă care propovăduiește pan erezia ecumenistă cu capul descoperit, că aceasta este formula adecvată pe care au hotărât-o Cinstiții Părinți nepomenitori, deci și Sfinția Sa, Părintele meu Duhovnic, căruia îi fac ascultare… Iertați!
„Părintele Iosif spunea: „Nici preoția, nici Sfânta Împărtășanie, nici rugăciunea minții, nici postul, nici privegherea nu mântuiesc fără ascultare. Tot ce se face din voia proprie e luat de diavoli!”
„Gura duhovnicului e gura lui Hristos.”
„Cât valorează duhovnicul, cu frica de Dumnezeu, nu valorează întreaga lume, nu valorează tot Sfântul Munte. Faci ascultare la duhovnic? La Dumnezeu și la Maica Domnului faci ascultare. Iar Hristos, Care a făcut desăvârșită ascultare la Tatăl Ceresc te primește, te aude, te face asemănător Lui. De aceea, cel ce face ascultare va avea o dublă cunună în slava veșnică. Daca te trimite duhovnicul pe lună și te duci, ești în ascultare. Îl odihnești pe duhovnic? Îl odihnești pe Dumnezeu.”[Sfântul Efrem Katunakiotul]
https://spzh.news/en/news/80942-fanar-obshheje-s-katolikami-prazdnovanije-paskhi–vopros-pervogo-poryadka
https://spzh.news/en/news/80401-ijerarkh-fanara-nazval-papu-svoim-patriarkhom-i-lyubimym-otcom
De ne-ortodoxie 100%.Si crede ca e pe calea cea buna.Daca vrea sa se lepede de sine,sa caute ortodoxia,ca o gaseste.Doar atat:sa se intereseseze putin ce e cu sinodul din Creta ,de unde vine lucratura aceasta religioasa a iudeilor contra crestinismului,unde s a gresit si se va destupa,sunt sanse sa revina la ortodoxie,ca avocat de meserie,nu are raspuns ca nu apara crestinii ortodocsi ingraditi de erezia Patriarhiei Romane.Se lasa dusa de nas de un prostovan pe nume C- strat.Nu poti avea tovarasie cu unul care are pretul pomelnicelor afisat online sau la care intri in grup daca pui banucul sa platesti o „contributie” ca sa postezi si tu un mic comentariu.Sf Paisie Aghioritul cand venea postasul la chilia Panaguda cu mandatele postale cu miile care aveau si bani plus teancul de scrisori in care in unele erau si bani cu pomelnice,le punea gramada la coltul chiliei si pana nu venea monahul manastirii caruia ii spunea sa ia el banii si obiectele trimise plus pachetelele cu alimente si sa faca ce o sti cu ele,neinteresandu se de soarta banilor si a produselor date,chiar dand slava lui Dumnezeu ca s a despovarat mai repede de ele ca de niste gunoaie care ingreuiau rugaciunea.Dar care e „nanac”sa aiba o asa simplitate,”iresponsabilitate infantila”si lasare cu totul in seama lui Dumnezeu?”Suntem destepti,de ce sa facem ce face Sf Paisie Aghioritul,ca doar nu am inebunit,punem taxe celor care vor sa si usureze sufletul istovit de griji,pacate,mai ales si poverile vietii de familie,mai ales sa aiba si un barbat care isi bate femeia,bea,se duce cu altele,iar saraca femeie duce adevarat calvar in familie”.Acum oamenii nu stiu ca la manastirile eretice nu mai vine ingerasul sa i ia pomelnicul sus la cer si sa il citeasca in fata lui Dumnezeu chiar daca preotul liturghisitor al acelei manastiri nu l citeste ,dar soarta pomelnicului i o va atarna Dumnezeu de gatul preotului lenes preocupat numai cu agoniseala pt manastire,chiar daca se va implini cererea de pe pomelnic(unde nu e manastire eretica,desigur).La manastirile si bisericile eretice nu mai sunt primite cererile credinciosilor de pe pomelnice pt ca ei fiind in erezie nici ingerasii nu mai vin din ceruri sa le ia pomelnicele si nici rugaciunile staretului,preotilor si calugarilor nu msi sunt primite ci sunt vorba goala,oricati bani s ar da ca donatie sau pe pomelnic.Gata.S a terminat.Cautati pt pomelnice si pt servicii religioase numai preoti care au intrerupt corect pomenirea ereticilor si sunt prigoniti pt ca numai acolo vin ingerasii de la Dumnezeu,acum in numar mult mai mare decat de obicei si,chiar daca este preotul obosit si nu are timp sa citeasca toate pomelnicele,ingerasii tot le citesc in fata lui Dumnezeu,cu mai mare ravna decat de obicei.
S-a adoptat proiectul de lege, inițiativa legislativă care aduce modificări Codului Penal, în sensul că „incitarea publicului, prin orice mijloace, la violență, ură sau discriminare împotriva unei categorii de persoane sau împotriva unei persoane pe motiv că face parte dintr-o anumită categorie de persoane definită pe criterii de rasă, naționalitate, etnie, limbă, religie, gen, orientare sexuală, opinie ori apartenență politică, avere, origine socială, vârstă, dizabilitate, boală cronică necontagioasă sau infecție HIV/SIDA ori pentru alte criterii de același fel, considerate de făptuitor drept cauze ale inferiorității unei persoane în raport cu celelalte se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă”. (notăm că se au în vedere doar SIDA și bolile necontagioase, deci această lege nu-i apără pe românii discriminați pe motiv de Covid, vaccin)
S-a trimis legea la promulgare prezidențială…este ca și votată.
Sfârșitul minimei democrații, începutul închisorilor politice, interzicerea drepturilor constituționale, începutul dictaturii neo -marxiste-satanisto-masonice, care va admite orice cerere a minorității LGBT, deja instalate confortabil în viața publică, socială, în învățământ și acum în viața religioasă a Sfintei noastre Biserici.
Tăvălugul urâciunii pustiirii mătură tot în fața lui. Steagurile curcubeului vor flutura oriunde, iar luna Mândriei se va sărbători cu fast până în momentul revărsării mâniei Dreptului Judecator.
Așteaptă cineva cuvântul de tunet al Patriarhiei BOR?
Slava îndelungii Tale răbdări Doamne!
Dacă Hristos a biruit lumea şi noi suntem chemaţi la aceasta
SFÂNTUL SOFRONIE SAHOAROV
Înfricoşător să ne gândim că oamenii preferă orice lucru din această lume, slavei veşnice pe care Fiul Cel împreună veşnic cu Tatăl ne-o oferă El Însuşi.
Să fie oare slăbiciunea inimii cea care ne împiedică să credem în înalta noastră chemare? Să fie oare firea noastră ce suferă zilnic stricăciune înaintea ochilor noştri, cu adevărat în stare să simtă acea sublimă şi sfântă veşnicie? Da.
Cel Ce ne-a creat dă mărturie pentru aceasta. El a luat forma fiinţei pe care El Însuşi a creat-o, ca să ne arate ca Om în trupul nostru desăvârşirea Tatălui la care suntem cu toţii chemaţi.
„Îndrăzniţi! Eu am biruit lumea” (Ioan 16, 33). Dacă El a biruit lumea, aceasta înseamnă că El S-a făcut ca Om mai presus de lume. Şi oricine crede întru El, biruind „legea păcatului care este în mădularele noastre” (Romani 7, 23), se face asemenea Lui, mai presus de lume.
Arhimandritul Sofronie, Rugăciunea – experienţa vieţii veşnice, Editura Deisis, Sibiu, 2001, p. 99
Nu exista „Daca „Hristos a biruit lumea,ci Hristos a biruit lumea la sigur.
Vedeti ca ,,daca” mai inseamna si deoarece, fiindca, pentru ca…
Sfântul Paisie și Sfântul Nectarie despre hula împotriva Duhului Sfânt
Hula Duhului Sfânt: Cine hulește împotriva Duhului Sfânt?
a) Cei care neagă Harul lui Dumnezeu, Milostivirea Divină, binefacerile și Înțelepciunea lui Dumnezeu.
b) Cei care disprețuiesc legea divină.
c) Cei care neagă acțiunile Duhului Sfânt și le atribuie altor forțe (forțele întunericului, cele rele).
d) Cei care refuză darurile și roadele Duhului Sfânt. Fariseii l-au blestemat pe Duhul Sfânt când au spus: „ Acesta nu scoate pe demoni decât cu Beelzebul, căpetenia demonilor.” (Matei 12:24), adică „Fariseii,văzând minunile lui Hristos, au spus: El nu aruncă afară demonii, ci lucrează cu ajutorul și puterea lui Belzebub, Satana, care este conducătorul demonilor ”.
e) Cei care au mai multă credință (numai)în mila lui Dumnezeu și neagă dreptatea Lui.
f) Cei care nu au nicio nădejde în Dumnezeu (adică cei care au încetat să mai spere în Dumnezeu și au disperat).
g) Cei care nu cred în Fiul lui Dumnezeu, Domnul nostru Iisus Hristos.
h) Cei care luptă pentru adevăr și dreptate lumească.
i) Răufăcătorii care persecută Biserica. (eretici).
j) Disperatul (adică cel fără nadejde, care este complet copleșit de disperare și neagă atotputernicia, binefacerile, bunătatea și Înțelepciunea lui Dumnezeu).
Creștinii ar trebui să nu se asocieze cu hulitorii. Astfel, blasfemiatorii vor vedea ca sunt părăsiți și așa pot fi corectați.
Sfântul Paisie: Astăzi trăim cea mai mare hulă împotriva Duhului Sfânt
Dacă oamenii de astăzi care trăiesc în păcat ar recunoaște cel puțin acest lucru, Dumnezeu ar avea milă de ei, dar ei își justifică nedreptatea și laudă păcatul.
Aceasta este cea mai mare hulă împotriva Duhului Sfânt, de a considera păcatul drept progres și a-l numi ca fiind virtute consacrată.
De aceea, cei care luptă în lume și mențin o viață curată au un salariu mare, o mare valoare …
În trecut, dacă oamenii lumești făptuiau un păcat, săracii, își simțeau păcătoșenia, plecau puțin capul și nu batjocoreau pe cel care trăiește duhovnicește, dimpotrivă, se lăudau cu el. Acum nu mai simt nici vinovăție, nici respect. Au nivelat totul. Dacă cineva nu trăiește lumește, el este batjocorit. Să-L rugăm pe Domnul să dea pocăință lumii, pentru a evita mânia dreaptă a lui Dumnezeu.
Mânia viitoare a lui Dumnezeu poate fi oprită numai prin pocăință și păzirea poruncilor Sale.
Sfântul Paisie din Muntele Athos – Cu durere și dragoste pentru omul contemporan
https://www.vimaorthodoxias.gr/theologikos-logos-diafora/o-agios-pa-sios-kai-o-agios-nektarios-gia-tin-vlasfimia-kata-toy-agioy-pneymatos/
Înțelesurile profunde ale unei parabole divine
Esența Parabolei Bunului Samaritean a fost o discuție între Domnul nostru Iisus Hristos și un învățător de Lege, care a formulat o întrebare, cu scopul de a-L ispiti. Întrebarea era: „Învățătorule, ce să fac ca să moștenesc viața de veci?”. Răspunsul Domnului a fost foarte limpede, astfel încât să nu mai lase loc de îndoieli. S-a îndreptat către învățătorul de Lege și l-a întrebat: „Ce este scris în Lege? Cum citeşti?”, dându-i în felul acesta posibilitatea de a răspunde numai la întrebarea lui, de vreme ce învățătorul de Lege deținea cunoașterea Legii și prin aceasta îi depășea pe ceilalți iudei, și anume prin înțelegerea mai bine a sensului cuvintelor. Prin această metodă de dialectică, Domnul i-a dovedit că El a înțeles cum că acela pusese întrebarea ca să-L ispitească. Dar pentru că El niciodată nu a disprețuit pe cineva ce se apropia de El, chiar și atunci când scopurile aceluia nu erau curate și iubitoare de Dumnezeu, ci disprețuitoare și iubitoare de gâlceavă, i-a dat timpul să se gândească și să răspundă singur. Nu l-a lipsit de ocazia de a se îndrepta, a se pocăi și a se întoarce. Învățătorul de Lege a răspuns: „Să iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău din toată inima ta şi din tot sufletul tău şi din toată puterea ta şi din tot cugetul tău, iar pe aproapele tău ca pe tine însuţi”. Iar Domnul i-a spus: „Drept ai răspuns, fă aceasta şi vei trăi”. Însă acela, vrând să se îndreptățească pe sine, nu a rămas mulțumit de răspunsul delicat al Învățătorului și Îl întreabă din nou: „Și cine este aproapele meu?”. Atunci Domnul i-a povestit parabola bunului Samaritean.
Această parabolă este foarte cuprinzătoare și foarte educativă, așa cum sunt de altfel și toate parabolele Evangheliei. Omul pe jumătate mort care a căzut victimă tâlharilor pe drum este fiecare om păcătos ce primește răni de moarte de la păcatele ce le săvârșește necugetat, pe când tâlharii sunt duhurile necurate care caută neîncetat să rănească sufletul omenesc, subjugând imaginația lui, pe care o folosesc ca punte pentru a cuceri partea ei stăpânitoare – gânduri provocatoare și înfricoșătoare, pentru a ceda ispitei. Preotul și levitul, slujitori ai lui Dumnezeu și oameni credincioși și evlavioși, au văzut și au trecut pe lângă săracul rănit. Aceștia simbolizează categoria acelor oameni care sunt nepăsători față de aproapele lor, având ca pretext o treabă urgentă. Nepăsarea întotdeauna caută o îndreptățire, pe când dragostea află mereu un chip de a face bine.
Bunul Samaritean care a văzut pe cel rănit și s-a milostivit de el, deși a recunoscut că este vorba de Iudeu, nu și-a schimbat dorința de a ajuta, datorită diferenței dintre ei, ci l-a îngrijit, i-a legat rănile cu untdelemn și vin, l-a urcat pe animalul său și l-a dus la han. Acest bun Samaritean este Dumnezeu – Omul Hristos, Care Se milostivește de făptura Sa și o iubește nesfârșit, chiar și în căderea ei, când toți ceilalți, scandalizați de imaginea și de mirosul respingător al rănilor pricinuite de păcat, îl părăsesc lipsit de apărare și expus la orice fel de primejdie sufletească și trupească.
Hanul la care merge Bunul Samarinean este Biserica, care îl îngrijește pe omul rănit sufletește și trupește din fiecare epocă, pe când hangiul este preotul Celui Preaînalt, cel însărcinat cu îndatorirea păstoririi turmei, tămăduirii și echilibrării sufletești. Vinul și untdelemnul sunt Tainele Bisericii, care, ca o altă Corabie mântuitoare, îl ocrotește pe om de potopul păcatului și al morții. Cei doi dinari, în sfârșit, ce a depus la hangiu bunul Samarinean sunt Vechiul și Noul Testament, Sfânta Învățătură, cuvântul lui Dumnezeu.
Acesta este, în linii generale, simbolismul acestei frumoase pilde. Iar când Domnul a terminat-o, a întrebat pe interlocutorul Său: „Care din aceşti trei ţi se pare că a fost aproapele celui căzut între tâlhari?” Iar el a zis: „Cel care a făcut milă cu el.” Şi Iisus i-a zis: „Mergi şi fă şi tu asemenea”, dându-i astfel prototipul și măsura dragostei pentru aproapele, care este milostivirea și compătimirea arătată fără părtinire de către Însuși Stăpânul Hristos.
Extras din Dragoste predată de Dumnezeu– Sf. Vlasie – Pilios, ed. Evanghelismos