Vremea temenelelor a trecut. Avem libertatea și datoria, date de Dumnezeu, de a spune deschis durerile Bisericii

Doamne ajută

Mă numesc Iovița Vasile și locuiesc în județul Sălaj.

Vă rog să transmiteți domnului informator al securității, Andrei Andreicuț, să nu încerce să-l salveze pe Florea Petru. Să termine cu minciunile și ambiguitățile. Ne spune că Petru Florea e suspendat, cînd de fapt el locuiește în incinta sediului Episcopiei, a publicat o pastorală pe site și emite acte oficiale. Chiar crede dumnealui că poate prosti un județ întreg? Pentru toate acestea, și multe altele, solicităm domnului Andreicuț să-și depună demisia și să părăsească neîntîrziat scaunul arhieresc pe care-l ocupă.

Cerem ca viitorul episcop al Sălajului să nu fie eretic, sodomo-gomorit, informator al serviciilor, să nu fie șantajabil și să nu fie ales de puterea lumească (Canonul 3 al Sinodului 7 Ecumenic).

Vă spunem tuturor celor care petreceți în erezia ecumenistă că e vremea să vă pocăiți de acest păcat îngrozitor. Altfel, veți avea un sfîrșit asemănător tuturor ereticilor din istoria Bisericii. Vă atragem atenția că Poporul Dreptcredincios nu dorește să se unească cu papistașii și ceilalți eretici, decît în condițiile în care aceștia vor reveni în Biserică.

Slavă lui Dumnezeu pentru toate.

Presbiter Iovița Vasile

PS Mă uit la Andeicuț, în filmările ultimelor două predici rostite în Sălaj. Nu se mai însemnează cu Sfanta Cruce. Mîna care a trădat în Creta, rămîne precum mîna lui Iuda.

14 comentarii la „Vremea temenelelor a trecut. Avem libertatea și datoria, date de Dumnezeu, de a spune deschis durerile Bisericii

  1. Elena spune:

    Iertati, parinte. Sunt o maicuta si as avea o mărturisire de vorbit cu dtra dar nu stiu numărul dtra de telefon.

    1. Măicuță
      Numărul meu de telefon e 0741 315 409

  2. Maria spune:

    Doamne ajuta! As dori sa vorbesc cu pr. Iovita Vasile daca imi puteți lasa contact

    1. Am scris numărul meu mai jos: 0741 315 409

  3. Ioan spune:

    Ceea ce am auzit personal din gura lui Andrei Andreicut in 1993 cand eram la masa cu el.:e din 7 frati,mama lui a murit penticostala cand el avea 19 ani.Mama lui era despartita de tatal lui cand l-a crescut in toata copilaria lui.El a crescut in duh lenticostal.

    1. Mihai spune:

      Asta n-ar fi o noutate, avem exemple din trecut începând cu Miron Cristea , care era Uniat și mason în același timp
      Apoi sunt zvonuri despre Grifoni de la Slobozia că ar avea un frate rabin

  4. Constanta Florea spune:

    Sărut dreapta, părinte!
    Am vreo 2 – 3 nelămuriri:
    1. dacă un preot nepomenitor al ierarhului său eretic pomenește, în schimb, pe patriarhii țării, între aceștia fiind și eretici, este bine? Nu e o problemă?
    2. sau „eroii care s-au jertfit…”. Între ei, mulți vor fi fost neortodocși. Exista aceasta ectenie a eroior în secolele trecute sau e o adăugire?
    Vă mulțumesc foarte mult pentru atenție.
    Doamne, ajuta!

    1. Doamne ajută
      1. Nu e bine. Ai întrerupt pomenirea ierarhului tău, pe motive de erezie, nu-l pomeni pe altul, eretic și el. Jumătățile de măsură și compromisurile nu sunt niciodată bune.
      2. Ectenia cu eroii e mai tărzie. Se mai comit și erori, dar Dumnezeu cunoaște gîndurile noastre. Pot să vă dau și eu un exemplu. Părintele Iustin Pîrvu a pus să se alcătuiască un Pomelnic mare, cu numele deținuților din temnițele comuniste. Între ai am aflat și numele unui consătean, martor al lui Iehova. Eu însumi am făcut greșeli din neștiință. Am făcut Slujba Înmotmantării intreagă, ca apoi să aflu că respectivii erau sinucigași. Ce să facem, suntem supuși greșelilor.

      1. Constanta Florea spune:

        Mulțumesc mult, părinte.
        Nu e bine, zice Sfinția Voastră, și așa cred și eu, dar atunci de ce toți (?) nepomenitorii continuă să zică „Pe adormiții întru fericire patriarhi ai Bisericii Ortodoxe Române să-i pomenească Domnul Dumnezeu întru Împărăția Sa”.
        Aici nu sunt incluși și patriarhi eretici? Chiar dacă nu ii mai nominalizează : Miron etc..
        Dacă nu e bine, cum ar trebui să se spună și de ce nu spun altfel? Nu există o „formulă” anume precum „toți arhiereii care drept învață cuvântul Adevărului”?
        Iertati-mi, va rog, insistența, dar mi se pare extrem de important.
        Doamne, ajuta!

  5. Duhul Capitanului spune:

    Eu folosesc formula:’pe fericiții intru adormire patriarhi ai bisericii Ortodoxe Romane,adormiți întru dreapta credință, sa-ipomeneasca Domnul Dumnezeu întru Împărăția Să!’

    1. Constanta Florea spune:

      Mulțumesc frumos, părinte.
      Binecuvântați și rugați-vă și pentru casa mea.
      Sărut dreapta.

  6. Ioan spune:

    Constantin Florea:
    Iti spun cum nu e gresit omule.Ce e dincoace de Creta printre ierarhii morti nu se pomeneste niciunul in afara de IPS Justinian Chira care a adormit in octombrie 2016.Mai e un ierarh vicar din Cluj cu numele de episcop Someseanul sau numele de familie Fluieras (fost Staret la man .Nicula de care nu stiu si nu ma bag si nu mai stiu daca traieste,trebuie verificat).
    Ce e inainte de Creta (la pomelnicul de morti) sa nu fim in extreme.Se pomenesc toti preotii,episcopii,PATRIARHII,MITROPOLITII,arhiepiscopii,duhovnicii de manastiri,ieromonahii,ierodiaconii,monahii,staretele,monahiile,politicieni,credinciosi de rand,oameni de cultura si orice om care:nu au murit caterisiti pt erezie,nu au fost condamnati sinodal pt vreo erezie sau deviere de la ortodoxie.Adica vorbim de condamnari cu rezolutie sinodala cu hartie concreta,nu banuieli,presupuneri,speculatii II POMENIM ASA CUM II POMENESTE BISERICA PT CA IN ORTODOXIE DACA NH STIATI REGLEMENTARILE CHIAR SI IN PRIVINTA POMENIRII CELOR MORTI DINAINTE DE CRETA SUNT CAT SE POATE DE CLARE,SA NU EXAGERAM.Asadar pomelnicul de la Psaltire se citeste asa cum a stabilit Biserica,adica asa cum il stim ca pana acum.Acum si in povestea aceasta a pomenirii pomelnicelor de vii si de morti fara greseala e o provocare sa ne dezobisnuim de a fi crestinul acela caruia ii sunt puse inainte toate pe tava el ne-facand nimic ci acum lucrurile s-au schimbat in sensul sa isi miste cotul si sa caute,pe net,sa intrebe sa se intereseze care cum in ce stare a credintei sale a murit (aici vorbim de patriarhii spre exemplu Neofit al Bulgariei care poate fi pomenit,da) si vorbim numai de ierarhii,duhovnicii,staretii,monahii,preotii care au murit dupa Creta ,ne-pomenitori sau pomenitori,ecumenisti.In cazul ne-pomenitorilor e cazul parintelui acela care trecuse cam de partea Radenilor,fusese fiul duhovnicesc al Sf Justin si era duhovnic iar la moartea lui o indracita a strigat „s-a mantuit”.Nu imi vine in minte numele.Cred ca ar merge pomenit.Cazul pr Ghelasie Tepes,Cazul pr.Emanuel Ganciu si al duhovnicului man.Lainici care a murit anul acesta.Ei au murit dupa Creta si erau pomenitori insa starea credintei lor si vorbim aici in duhul iconomiei arata ca pot fi pomeniti la morti,cred.Acum situatia ne determina sa nu mai fim ca miresele care asteapta ca totul sa fie de-a gata ci sa ne ostenim sa ne interesam individual fiecare cum i-a fost credinta.Nu mai merge asa cu lenea.De aceea sunt telefoanele si netul si nu avem scuze ca nu am stiut de parintele cutare sau omul cutare cum a fost cu credinta lui.De aceea a lasat Dumnezeu tehnologia asta performanta nu pt prostii ci pt lucruri utile si pt cele duhovnicesti cred eu.
    Cred ca e clar pt toata suflarea:ce a fost (cei care au murit dintre ortodocsi inainte de Creta toata suflarea ,ca sunt ierarhi,patriarhi,preoti,oameni de rand) ii pomenim;ce e dupa Creta studiem pe fiecare care e treaba cu el si pe urma il pomenjm pe fiecare oricine ar fi.Selectezi pt ca nu e permis sa pomenesti oameni carora nu le stii credinta lor ce fel,cum e.Spre exemplu acum pe 21 ian.anul acesta a murit parintele profesor dr.Emilian Cornitescu,renumit arheologist biblic care nu cred ca a fost asa de dusmanos vizavi de ne-pomenitori pt ca era pomenitor.Trebuie sa te interesezi de situatia parintelui si nu trebuie sa te iei dupa mine daca ti-as sugera sa il pomenesti.De aceea trebuie sa te interesezi bine ce e cu el si dupa aceea sa il pomenesti in lumina iconomiei .
    Cazul pr Vasile Mihoc,cu parere de rau nu poate fi pus pe pomelnic pt ca pomenitor fiind spune ca toti ne-pomenjtorii indiferent cine sunt ei sunt in „afara Bisericii”.Nu poate fi pomenit pt ca nu are nicio scuza ca profesor de teologie ca nu stie de erezie si ierarhii eretici.La fel duhovnicii care traiesc:Calistrat Chifan,Ioanichie de la Frasinei,Ioan de la Sihastria Raraului,Vasile Ioana,Elpidie Vaianakis,Rafail Noica in niciun caz nu pot fi pomeniti pentru ca ,ca pomenitori spun prostii constient ca ne-pomenitorii toti fara nicio deosebire sunt in „afara Bisericii” si nu patriarhii eretici Bartolomeu,Chiril,Daniel si altii si episcopii eretici,clericii eretici care ei sunt in afara Bisericii si nu ne-pomenitorii care curata Biserica de erezii prin intreruperea corecta a pomenirii ereticilor,lucru de salutat si nicidechm de condamnat cum mint acesti duhovnici fara minte.Nu ai cum sa ii pomenesti pe astia cu toata iconomia care e in Biserica pt ca acestia au atitudine concreta vizavi de erezie si eretici si nu ne jucam cu dogmele.

    1. Domnule Ioan, fiți mai atent, e vorba D. Constanta Florea, nu de cine scrieți dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *