Fariseul ecumenist Ioan Sauca, elogiat de marele criminal al omenirii Tedros Ghebreyesus, sau ,,spune-mi cu cine te însoţeşti, ca să-ţi spun cine eşti’’

Nu spera când vezi mişeii / la izbândă făcând punte,/te-or întrece nătărăii,/de ai fi cu stea în frunte;/ teamă n-ai, căta-vor iarăşi/ între dânşii să se plece, /nu te prinde lor tovarăş: / Ce e val, ca valul trece.

Secretarul general în funcție al Consiliului Mondial al Bisericilor (CMB), ecumenistul de joasă speţă Ioan Sauca (BOR), a primit premiul „Brobyggerprisen” – Bridge Builder Award, în cadrul unei ceremonii organizate pe 22 noiembrie, la Oslo, Norvegia. Prestigiosul premiu oferit de Comitetul „14 august” din Norvegia a fost acordat anul acesta ecumenistului român Ioan Sauca, rabinului-şef al Norvegiei și liderul Inițiativei pentru Pace Religioasă din Israel, Michael Melchior, precum și liderului Ligii Musulmane Mondiale, Muhammad Bin Abdul Karim Al-Issa, pentru implicarea lor şi a instituţiilor religioase pe care le conduc în promovarea respectului, iubirii şi toleranţei faţă de semeni, informează oikumene.org.

„Fie ca această construire de punţi interreligioase să ne unească în munca noastră pentru promovarea păcii, să genereze reconciliere între comunitățile divizate și să ne aducă din ce în ce mai aproape de iubirea divină, care creează și susține toată viața, chemându-ne să participăm la lucrarea de reparare a acestei lumi frumoase, dar pervertite!” a spus în binecunoscutul limbaj convenţional, promotorul ecumenismului satanist la nivel mondial.

În cadrul ceremoniei, directorul general al Organizației Mondiale a Sănătății, Tedros Adhanom Ghebreyesus, i-a felicitat pe câștigătorii premiului, acest vajnic militant al administrării obligatorii a vaccinului anti cov 19, tuturor cetățenilor lumii. El a fost reales pentru un nou mandat de 5 ani în fruntea OMS, deşi nu are calificativul de doctor în medicină, dar a dovedit că ţine bine frânele dictaturii sanitare organizate la nivel mondial în timpul așa zisei pandemii covid-19. Iată legătura strânsă între progresul ecumenismului și criza din sectorul sanitar, care a intrat de mult în agonie, iar resuscitarea este ineficientă. OMS a declarat că se aşteaptă la „niveluri ridicate” de cazuri de COVID-19 în această vară în Europa şi a făcut apel la monitorizarea îndeaproape a virusului după o triplare a cazurilor zilnice în ultima lună, anunță Agerpres. Să ne aşteptăm la noi măsuri de restricţie, noi cazuri de mortalitate?

Criza ecleziologică la rândul ei se adâncit tot mai mult, dialogul cler-popor fiind inexistent. Mai marii Bisericii Ortodoxe Române cunosc oare porunca dată de Mântuitorul Hristos: „De-ţi va greşi ţie fratele tău, mergi, mustră-l pe el între tine şi el singur. Şi de te va asculta, ai câştigat pe fratele tău. Iar de nu te va asculta, ia cu tine încă unul sau doi, ca din gura a doi sau trei martori să se statornicească tot cuvântul. Şi de nu-i va asculta pe ei, spune-l Bisericii; iar de nu va asculta nici de Biserică, să-ţi fie ţie ca un păgân şi vameş.” (Matei 18, 15-17).

Dr. Gabriela Naghi

11 comentarii la „Fariseul ecumenist Ioan Sauca, elogiat de marele criminal al omenirii Tedros Ghebreyesus, sau ,,spune-mi cu cine te însoţeşti, ca să-ţi spun cine eşti’’

  1. Ioan spune:

    X

    meniu
    OrtodoxINFO
    caută
    [BROȘURĂ] Înșelările antihristice. Legi ale fărădelegii, prin care sufletele oamenilor sunt pierdute
    5 iulie 20220 13.128

    Pentru a descărca broșura, apăsați pe unul din cele 2 linkuri: Link1 | Link2

    Vă oferim și o broșură făcută cu ceva timp în urmă, ce cuprinde sfaturi de la mai mulți sfinți și duhovnici, pentru a rezista duhovnicește în aceste vremuri.

    Pentru a descărca broșura, apăsați pe unul din cele 2 linkuri: Link1 | Link2

    Știrile sunt sub cenzură! Sprijiniți OrtodoxINFO!

    Guvernul nu dorește aflarea adevărului despre plandemia covid-19. Încercăm să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în cea mai mare provocare pe care o trăim. Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
    DONAȚIE LUNARĂDOAR ACUM
    €5.00 €10.00 €20.00 Altă sumă

    Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

    Suntem și pe Telegram: Abonare

    Lasă un răspuns
    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Nume *

    Email *

    Site web

    Urmăriți-ne pe Telegram
    Abonare
    DONAȚII în cont bancar
    Asociația Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina
    Cod fiscal 36647190/2016
    Cont LEI RO67CECEB00030RON2081955
    Cont EURO RO33CECEB000C1EUR2081978
    Cod SWIFT CECEROBU
    CEC BANK SA
    Recent Posts

    Sâmbătă 9 iulie va avea loc la București MARȘUL NORMALITĂȚII – pentru familia naturală, întemeiată pe căsătoria dintre un bărbat și o femeie
    5 iulie 2022

    A început desproprietărirea în Europa. Fermierii rămân fără pământuri
    5 iulie 2022

    Scrisoarea urgentă a 76 medici care spun guvernului de ce decizia SUA de a injecta sugarii nu trebuie să se întâmple
    5 iulie 2022

    Comentarii recente
    Photo of Paul
    Paul
    Există adresele MAC și înțepături care generează coduri și f…

    Photo of Mihai T
    Mihai T
    OFF-TOPIC Summit-ul NATO. Ce părere au ruşii (30 iunie 2022)…

    Photo of marin
    marin
    Romania trebuie depopulata pentru a fi ocupata de alte natio…

    Photo of vlad tepes
    vlad tepes
    Ce pretentii poti avea de la Alinutza, care a trecut din pat…

    Photo of Baltag Lica
    Baltag Lica
    Teo și Vio, vă felicit!…

    © Copyright 2022, Toate drepturile rezervate | OrtodoxINFO
    Facebook
    Twitter
    YouTube
    Paypal
    RSS
    Contact
    Facebook
    Twitter
    WhatsApp
    Telegram
    Viber
    Back to top button
    Cookies settings
    ro Romanian
    Doamne, ajută! Avem nevoie de ajutorul dvs. pentru a menține activ OrtodoxINFO!
    DONAȚII
    notification icon

    1. Doamne ajuta
      Cu cei de la Ortodoxinfo ne-am stricat la Sinaxa a doua de la Botosani, fata de care au avut o atitudine execrabila, atacandu-ne din toate pozitiile. Atunci am pus punct . Ca vor supravietui, ca vor inceta sa existe, nu ma intereseaza. Sunt multumit ca pot continua cu acest blog fara ajutorul banesc al nimanui. Vom merge mai departe cat va fi voia lui Dumnezeu. Si cred ca voia lui Dumnezeu e ca Distinsa Doamna Doctor Gabriela Naghi sa ne ajute in continuare.

  2. Ioan spune:

    Sunt multi clerici cu pacate opritoare de la preotie si le convine de minune aceasta religie a bogatilor pentru ca e conform caderilor lor,se potrivesc de minune cu aceasta noua „religie”ecumenista care asigura o viata fara griji si stress-uri.E perfect religia „cea de pe aici”.Au mintit ei ca vor iesi din Biserica la potirul comun.Cum vor renunta ei la o asa religie „buna si mantuitoare de orice stress”?E perfect religia nedreptilor si aristocratilor.Imoralelor prostituate le va conveni de minune aceasta religie.
    Nota:prin urmare nu va iesi nimeni din ea niciodata. Pt traiul bun.

    1. Mihai spune:

      Exact cum au procedat după Creta, la fel vor proceda și la momentul, lansării oficiale ale potirului comun, deși acesta în unele locuri deja se practică

  3. Ioan spune:

    Ei te prigonesc ca te ai gasit tu sa le tulburi „raiul”de pe aici.De aceea vor refuza Adevarul perfect constienti si cu hotarare ca sa nu i mai tulburi tu a doua oara.

  4. Gabriela Naghi spune:

    Părintele Thomas: „Fii mereu cu Hristos şi pune-ţi nădejdea în Dumnezeu pentru fiecare lucru”

    Părintele Thomas Hopko este unul dintre părinții care au ajutat la fondarea bisericii ortodoxe în Statele Unite ale Americii. Când era decan al Institutului Teologic Ortodox Sfântul Vladimir din New York, i s-a cerut să facă o listă simplă şi scurtă de sfaturi esenţiale vieţii de creștin.

    Astfel drept răspuns la întrebarea „Cum trebuie să trăiască un creştin?” părintele a scris 55 de îndemnuri pentru a urma calea lui Hristos:
    Fii mereu cu Hristos şi pune-ţi nădejdea în Dumnezeu pentru fiecare lucru.
    Roagă-te cum poţi, nu cum crezi că ar trebui
    Stabileşte o regulă de rugăciune pe care eşti în măsură să o păzeşti şi urmeaz-o disciplinat.
    Repetă Tatăl nostru de multe ori pe zi.
    Repetă o rugăciune scurtă când mintea îţi este ocupată. (n.r.: de exemplu „Doamne Iisus Hristoase, miluiește-mă!”, „Preasfântă Maică a Domnului, ajută-mă!”, „Sfinte Nectarie roagă-te pentru noi!”)
    Când te rogi, fă metanii.
    Hrăneşte-te cu mâncare bună moderat şi posteşte în zilele de post.
    Practică tăcerea – interioară şi exterioară/
    Aşează-te în tăcere pentru 20 sau 30 de minute pe zi.
    Fă acte de milostenie în taină.
    Participă la Sfânta Liturghie cu regularitate.
    Spovedeşte-te şi împărtăşeşte-te cu regularitate.
    Nu pierde vremea cu gânduri şi sentimente care vin din afară (nr. dacă am fost tulburați de diferite situații, dacă am fost lăudați sau puși în situații neplăcute, să ne căutăm liniștea prin rugăciune și să îi binecuvântăm pe ceilalți)
    Descoperă-ţi cu regularitate toate gândurile şi sentimentele unei persoane de încredere.
    Citeşte Scriptura cu regularitate.
    Citeşte cărţi bune (n.r. câte puţin în fiecare zi, decât mult într-o singură zi)
    Cultivă comuniunea cu sfinţii (n.r. de exemplu prin participarea la pelerinaje sau slujbe dedicate unui anume sfânt, prin cinstirea moaștelor acestora, citește lucrările Sfinților Părinți)
    Fii o persoană normală, omenoasă.
    Fii amabil cu toţi, înainte de toate cu casnicii tăi.
    Păstrează curăţenia şi ordinea din casa ta.
    Fă-ţi un hobby frumos şi sănătos.
    Fă exereciţii fizice cu regularitate (n.r. aceasta este de mare ajutor pentru cei care sunt luptați de partea senzuală a trupului, pe lângă igiena minții și privirii )
    Trăieşte fiecare parte a zilei precum o întreagă zi.
    Fii onest la maximum, înainte de toate, cu tine însuţi.
    Fii credincios în cele mici.
    Fă-ţi lucrarea ta, după care uit-o.
    Fă, mai înainte de toate, lucrurile mai dificile şi mai dureroase. (n.r. avem tendința să le amânăm, de aceea să le abordăm primele, ca să nu ne descurajăm)
    Înfruntă realitatea.
    Fii recunoscător.
    Fii vesel.
    Trăieşte cu simplitate, în ascuns, în linişte şi în modestie.
    Nu-ţi îndrepta niciodată atenţia asupra ta însuţi. (n.r iubirea înseamnă relație, să ne trăim existența în iubire, cultivând gândul bun spre ceilalți, nu autocontemplația și compătimire)
    Ascultă când cineva vrea să-ţi vorbească.
    Fii cu luare-aminte şi atent, întru totul prezent la tine însuţi.
    Nu gândi şi vorbi mai mult decât este nevoie.
    Vorbeşte cu simplitate, claritate, fermitate şi în mod direct.
    Respinge imaginaţia, fantezia, analiza, pretinderea de a înţelege lucrurile. (n.r. Sfinții Părinți vorbesc despre un realism duhovnicesc, să evităm a trăi în închipuire. Analiza despre care se spune aici este legată de contextul ispitei care nu trebuie analizat, ci îndepărtat din mintea noastră pentru a ne cultiva liniștea sufletească)
    Respinge cele carnale şi sexuale de la prima lor apariţie.
    Nu te lamenta, nu cârti, nu murmura, nu te văita.
    Nu căuta sau nu te aştepta la milă ori laudă.
    Nu te compara cu ceilalţi.
    Nu judeca pe nimeni.
    Nu încerca să convingi pe nimeni.
    Nu te apăra, nu te justifica.
    Fii definit şi limitat de către Dumnezeu, nu de către ceilalţi.
    Primeşte criticile cu recunoştinţă şi pune-le la încercare cu atenţie.
    Dă sfaturi doar dacă îţi sunt cerute sau când este de datoria ta să o faci.
    Nu fă altora nimic din ceea ce ar putea sau ar trebui să facă ei înşişi.
    Realizează un program zilnic de activităţi, evitând capriciile.
    Fii milostiv cu tine şi cu ceilalţi.
    Să nu ai alte aşteptări decât aceea de a fi ispitit cu sălbăticie, până la ultima răsuflare.
    Concentrează-te exclusiv asupra lui Dumnezeu şi asupra luminii, iar niciodată asupra întunericului, asupra ispitelor şi asupra păcatului.
    Suportă cu seninătate, desigur, din dumnezeiasca milostivire, faptul că vei fi pus la încercare tu, cu toate greşelile tale.
    Când cazi, ridică-te imediat şi ia-o de la capăt.
    Cere ajutor când ai nevoie de el, fără teamă, nici ruşine.

    Părintele Thomas Hopko trecut la Domnul în 18 martie 2015. Părintele Thomas a fost duhovnicul multor preoți ortodocși din Statele Unite și ginerele Părintelui Alexandru Schmemann, un alt mare duhovnic din Statele Unite, cărțile „Euharistia” și „Postul Mare” fiind bibliografie obligatorie pentru toți studenții teologi și nu numai.

    Dumnezeu să îi bucure în Lumina Lui!

  5. Gabriela Naghi spune:

    Nu-i judeca pe alții pentru faptele lor rele
    CUVIOSUL PARINTE ARSENIE PAPACIOC

    Am vãzut cã spuneţi cã pot sã foloseascã cãlugãrii pe mireni, sã-i sfãtuiascã, fãrã sã-i judece. Ce înţelegeţi prin: „fãrã sã-i judece”?

    – Adicã: nu-i judeca pentru faptele lor rele, pânã într-atât. Decât numai atât, sã iasã în evidenţã cã nu e bine ce face, generalizând fapta lui rea. În tot cazul, sã nu judece: „Vai, ticãlosul, uite ce-a fãcut!” Înseamnã cã-l judeci şi-l condamni. Şi asta e o greşealã. Dar când vorbeşti de greşelile cuiva, îndreptând, cu sfaturile pe care le dai, pe cineva, cã „nu e bine sã faceţi aşa şi aşa”, dacã cineva e vizat cã a fãcut, tocmai el, aceste lucruri pe care le dai ca exemple, n-ai pus rãutate. Şi va înţelege şi el cã nu e rãutate. Dar nu e bine sã judeci, pe oricine ar fi.

    Mi-amintesc, din Pateric, de un pustnic, care a zis despre unul din sat, cã acela e rãu. Şi el era un pustnic vechi. Şi a întrebat, când l-a vizitat un consãtean de-al lui: „Al lui cutare tot aşa rãu este?” „Tot aşa, pãrinte”. Şi a zis: „Of, of, of!” – l-a judecat. Şi a plecat. La douã zile a venit îngerul şi i-a spus: „Pãrinte, a murit omul acela despre care voi aţi spus cã e rãu. Şi m-a trimis Dumnezeu sã te întreb: unde sã-l ducem? În Rai sau în iad? Cã tu l-ai judecat”. Şi atunci el şi-a dat seama cã l-a judecat şi a fãcut o mare greşealã. Şi toatã viaţa a dus o luptã de pocãinţã mare şi cu dorinţa sã-i dea Dumnezeu un semn cã este iertat. Şi nu-i dãdea deloc.

    Iatã, vezi ce-a fãcut? Toatã osteneala lui, în pustie, a stins-o prin judecarea altuia. Şi acela era un mirean. Şi erau fapte rele cele pe care le fãcea. Dar nu trebuia sã-l judece!

    Dar dacã cineva este eretic, trebuie judecat?

    – Acum, dacã este eretic, se poate vorbi pe faţã, cãci judeci erezia în sine, care nu trebuie cruţatã cu nimic, chiar dacã – sã zicem – un episcop are o greşealã din aceasta. Trebuie înfruntat. Cã nu episcop înfrunţi, ci eretic înfrunţi.

    Dacã este eretic, îl judeci. Au fost judecaţi toţi ereticii ca Arie, toţi aceştia care au greşit şi au fost condamnaţi de Sinoadele ecumenice şi locale.

    (Ne vorbește Părintele Arsenie, ed. a 2-a, vol. 1, Editura Mănăstirea Sihăstria, 2010, pp. 111-112)

  6. Gabriela Naghi spune:

    Cruță, Milostive Doamne, cruță pe robul Tău, ca să nu mă arăt la Judecata Ta cu frică și cu mare rușine
    Sfântul Teofan Zăvorâtul

    Cruță, Milostive Doamne, cruță pe robul Tău, ca să nu mă arăt la Judecata Ta cu frică și cu mare rușine, de ocara îngerilor și a oamenilor.
    Aici, Mântuitorul meu, pedepsește-mă ca un Părinte iubitor de fii, iar dincolo iartă-mă, ca Cela ce singur ești fără de păcat și multmilostiv – că dacă aici nu-l vei înțelepți pe cel ticălos și nu-i vei da luminarea inimii ca să aducă zi de zi pocăință pentru păcatele sale, ce va face dincolo, neavând nici o îndreptățire?
    Când nu eram încă pe pământ, a plăcut înaintea Ta, Stăpâne, după îndurările Tale cele mari, să mă plăsmuiești în pântecele păcătoasei mele maici – iar când m-am născut, din mila Ta m-ai învrednicit să mă fac vas al harului; însă primind darul, eu, slabul și păcătosul, din lenevire nu am răsplătit Ție după cuviință.
    Drept aceea, la bunătatea Ta căzând, mă rog Ție, Fiule Unule-Născut, Mântuitorul nostru: trezește-mă, și mă scoală, și iarăși cu harul Tău adumbrește-mă, ca să lumineze mintea mea cea întunecată precum va plăcea bunătății Tale și, pururi rămânând cu mine, cu povățuirea sa nevăzută să mă facă vrednic de cereasca Împărăție, ca după cum harul Tău s-a făcut aici în tot ceasul pentru mine, nevrednicul, luminare, acoperământ, ocrotire, scăpare și bucurie, așa și dincolo, Mântuitorul meu, să mă ascund sub acoperământul lui de Judecata Ta Înfricoșătoare, și în Împărăția Ta, miluit de el și mântuit de îndurările Tale, să stau de-a dreapta, lăudând și preaslăvind îndelungă răbdarea Ta, Preacuratul meu Ziditor, că n-ai trecut cu vederea lacrimile robului Tău netrebnic și păcătos.

    Sfântul Teofan Zăvorâtul, Psaltire sau cugetări evlavioase și rugăciuni scoase din facerile Sfântului Efrem Sirul și așezate după rânduiala Psalmilor lui David, Editura Sophia, București, pp. 63-64

  7. Gabriela Naghi spune:

    Când mintea este stăpânită de diavol şi de patimi, ea cugetă cele ce nu se cuvin

    După cădere, mintea s-a întunecat şi s-a îmbolnăvit, încetând de a mai fi desăvârşită. Acest lucru se repetă ori de câte ori omul cade în păcat.

    Prima războire a diavolului este cu mintea. Atunci când acceptăm căderea în păcat, demonii încearcă să ne subjuge. Iată un text semnificativ în această privinţă: „Dracii iau prilejurile de-a stârni în noi gândurile pătimaşe din patimile aflătoare în suflet. Pe urmă, războindu-ne mintea prin aceste gânduri, o silesc la consimţirea cu păcatul. Astfel, biruitori fiind, o duc la păcatul cu cugetul. Iar acest păcat săvârşindu-se, o duc în sfârşit, ca pe o roabă, la faptă. După aceasta, cei ce au pustiit sufletul prin gânduri se depărtează împreună cu ele şi rămâne în minte numai idolul păcatului”. Interpretând cuvintele Domnului: „Deci, când veţi vedea urâciunea pustiirii, ce s-a zis prin Daniel prorocul, stând în locul cel sfânt – cine citeşte să înţeleagă” (Matei 24,15), Sfântul Maxim explică: „Loc sfânt şi biserică a lui Dumnezeu este mintea omului în care dracii, după ce au pustiit sufletul prin gânduri pătimaşe, au aşezat idolul păcatului”.

    Iată în ce constă boala minţii. Ea nu este numai captivată de cel rău, dar se şi îmbolnăveşte, întrucât „idolul păcatului” rămâne adânc împlântat în ea pururea ca o rană, pricinuind noi și noi păcate. În aceste situaţii, când mintea este stăpânită de diavol şi de patimi, ea cugetă cele ce nu se cuvin, iar cugetarea aceasta o fac arătată cuvintele şi faptele (Sfântul Talasie Libianul). Toate spusele şi faptele unui om îi vădesc sau sănătatea minţii sau boala acesteia. Cei care au darul deosebirii gândurilor pot discerne starea lăuntrică a omului după mişcările sale exterioare şi după cuvintele sale. Alipirea minţii de simţuri o face roabă plăcerilor trupului (Sfântul Talasie Libianul). În loc să se întoarcă spre Dumnezeu şi să se unească cu El, mintea se uneşte cu simţurile, cucerindu-se lor; această robie sau captivitate este o boală care provoacă moartea minţii.

    Din Mitropolit Hierotheos Vlachos, Psihoterapia ortodoxă: știința sfinților părinți, Editura Învierea, Arhiepiscopia Timișoarei, 1998, p. 152-153

  8. Gabriela Naghi spune:

    Când cineva se lasă în grija lui Dumnezeu, El nu-l lasă
    Sfântul Cuvios Paisie Aghioritul

    Părintele Tihon, atunci când s-a dus la Coliba Sfintei Cruci, nu avea biserică, deşi îi era absolut ne­cesară. Nici bani nu avea ca s-o facă, ci numai o mare credinţă în Dumnezeu. Într-o zi, s-a rugat şi a pornit spre Karyes, cu credinţa că Dumnezeu îi va iconomisi banii de care avea trebuinţă ca să facă biserica.

    Înain­te de a ajunge la Karyes, îl strigă de departe stareţul Schitului Sfântul Ilie. Când s-a apropiat Părintele Tihon, stareţul i-a spus: „Un creştin evlavios din Ame­rica mi-a trimis aceşti dolari ca să-i dau unui pustnic care nu are biserică. Sfinţia Ta nu ai biserică. Ia-i şi fă-ţi!” Atunci părintelui Tihon i-au dat lacrimile de emoţie şi recunoştinţă faţă de Bunul Dumnezeu, Care, ca un cunoscător de inimi, se îngrijise pentru biserică mai înainte ca el să-L roage, în aşa fel încât să aibă banii pregătiţi atunci când îi va cere.

    Când cineva se lasă în seama lui Dumnezeu, El nu-l lasă. Şi într-adevăr, dacă mâine la ora zece ai nevoie de ceva, atunci când ceea ce ceri nu este ceva neraţional, ci o nevoie reală, la 9 şi 45 sau la 9 şi jumătate Dumnezeu îl are gata ca să ţi-l dea. De pildă ai trebuinţă de un pahar la ora nouă. La 9 fără 5 îţi vine paharul. Ai trebuinţă de 500 de drahme? În ceasul când ai trebuinţă de ei îţi vin exact 500 de drahme, nici 510, nici 490. Am observat că, dacă, de pildă, mi-ar trebui ceva mâine, Dumnezeu îl prevede de azi. Adică înainte de a mă gândi eu, Dumnezeu Se gândeşte mai devreme şi-mi dăruieşte acel lucrul în ceasul în care am trebuinţă de el. Pentru că de acolo de unde vine, ca să ajungă la mine exact în ceasul în care am trebuinţă, văd de cât timp ar fi nevoie. Deci Dumnezeu se îngrijeşte de mai înainte.

    Când noi, din mărime de suflet, îl facem pe Dumnezeu să Se bucure de viaţa noastră, atunci El dăruieşte cu îmbelşugare binecuvântările Sale fiilor Săi mărinimoşi în ceasul în care au trebuinţă de ele. După aceea toată viaţa trece însoţită de binecuvân­tările dumnezeieştii purtări de grijă. Ore întregi vă pot povesti întâmplări despre minunata purtare de grijă a lui Dumnezeu.

    Cuviosul Paisie Aghioritul, Cuvinte duhovnicești, vol.2: Trezvie duhovnicească, Editura Evanghelismos, București, 2011, p. 275-276

  9. Gabriela Naghi spune:

    Sfântul Cuvios Părinte Justin Pârvu – Despre România și românism
    https://www.youtube.com/watch?v=TULNWHocork&ab_channel=ParohiaAdormireaMaiciiDomnuluiTitan2

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *