Taratoarele și tîrîturile elene au trecut pe la picioarele sodomiților de ambe sexe, apoi s-au dus în clădirea parlamentului pentru a legaliza pornirile porcoase ale celor care au părăsit Legile lui Dumnezeu. Sodomiții, nu numai că se vor putea împerechea în voie, dar vor avea ,,dreptul,, de a înfia copii și a-i folosi pentru plăcerile lor împotriva firii. Ca să nu fie discriminați. Păi dacă nu vreți să fiți discriminați, comportați-vă ca oameni normali, nu pretindeți să luați pruncii altora și să-i sodomizați, după cum doriți voi.
Biserica Ortodoxă Greacă s-a opus acestor fărădelegi și cand spun asta, nu mă gandesc la ierarhii care ar fi trebuit să fie în prima linie, ci la preoții, monahii, monahiile și mirenii care s-au împotrivit acestor demersuri satanice. Ierarhii au avut palide și timide luări de poziție, au dat comunicate ambigue, nu cumva să-și supere stăpanii, care-i țin în scaune.
Punem în paralel trei elemente, care ne vor lămuri cum s-a ajuns la această dramă națională. Întai, în documentele sinodului talhăreasc se prevede negru pe alb că Biserica va urma legile statului! Vă dați seama ce enormitate e aceasta? Al doilea, hotărarea satanicului papa de a ,,binecuvanta’’ însoțirile dintre sodomiți! Al treielea, iată, aceste legi spurcate, cărora va trebui să se conformeze Biserica! Adică să alcătuiască niște randuieli de ,,binecuvantare’’ la început, apoi să le ridice la rang de Sfantă Taină! Doamne, miluiește-ne!
Distinșii noștri ierarhi ne spun zambitori că în Creta nu s-a schimbat nimic, să stăm liniștiți în ascultare, deoarece ei veghează, zi și noapte, la bunul mers al Bisericii noastre. Fariseilor! Voi ați dat tonul acestor fărădelegi, cu documentele voastre semnate la Kolimbari.Uitați-vă bine unde ne-ați adus cu nebunia voastră, pentru că s-ar putea ca Romania să fie următoarea țară, care să legifereze fărădelegea.
Grecia a căzut, dar Biserica Ortodoxă Greacă – fără treapta episcopală! – rămane nebiruită, pentru a-și împlini opera sa mantuitoare, încredințată ei de Domnul nostru Iisus Hristos.
Presbiter Iovița Vasile
Uitativa și la noi la traiectoriile lui Bănescu, care nu o face de capul lui, apoi m-am uitat pe publicațiile patriarhiei Române dacă par îngrijorate vizavii de ceea ce sa întâmplat în Grecia, absolut nimic ca și când nimic nu sa întâmplat, revenind la ierarhia de acolo, Ieronim a recunoscut public că este în favoarea acestei scârboșenii
Când vor impune și la noi,România va fi atacată din trei părți, spunea părintele Arsenie Boca…
„Biserica Ortodoxa Greaca”…………nu mai este ce a fost in Grecia ! Toate s-au faramitat, sunt o multime de bisericute si grupulete, ca si sectele ! Biserica lui Hristos, credca sunt cativa pustnici ascunsi prin crapaturile Pamantului, ca si prin alte tari, incluzand Romania !
Si sa-mi fie cu iertare, este gresit a spune „Biserica Ortodoxa” ! Biserica este Ortodoxa ! Nu exista decat o Biserica, si aceea este ORTODOXIA !
Asa e cum ziceti, vorbind strict după normele limbii romane.
Numai că limba vie o ia înaintea normelor stabilite de Academie. Faptul că o sumedenie de secte se prezintă drept ,,biserici,, și au fost recunoscute ca atare de sinodul talharesc, ne impune ca Bisericii noastre să-i spunem Ortodoxă, desi e un pic pleonastic. Pace, sănătatem mantuire.
Spre înţelepţirea tuturor celor ce vor urma întru adevăr Calea Ortodoxiei, Sfinţii Părinţi
adunaţi la cele Şapte Soboare au întocmit legi bisericeşti numite Sfinte Canoane pe care le-au pus drept cârmă a Bisericii, dreptare sfinte ce şi astăzi îşi păstrează în Biserică aceeaşi tărie şi valabilitate, după cum Sfântul Fotie cel Mare grăieşte: „Există doar o singură Biserică a lui Hristos, apostolească şi sobornicească. Nu mai multe, nici măcar două. Iar celelalte sunt sinagogi ale celor ce viclenesc şi sinod al răzvrătiţilor. Este nevoie să păzeşti toate fără nici o poticneală şi, mai presus de toate, cele ale credinţei. De te-ai depărta cîtuşi de puţin, păcătuieşti păcat de moarte… Şi toţi câţi păzesc cele pe care fie dintre Părinţi le-a scris, fie un sinod local le-a statornicit, au dreapta judecată.”. Şi peste toate Soborul VII întăreşte:
„Să nu faceţi nici inovaţie, nici omitere în Predania pe care am păzit-o cu evlavie până acum. Deoarece toţi câţi s-au păstrat înlăuntrul Sfintei Biserici Ortodoxe, nu au primit nici adaosuri, nici omiteri. Şi cu mare pedeapsă va fi condamnat cel ce va face fie adăugiri, fie omiteri.”
Învăţătura Bisericii Ortodoxe a Dumnezeu-Omului Hristos, rostită de către Sfinţii Apostoli, de către Sfinţii Părinţi şi de către Sfintele Sinoade asupra ereticilor, este următoarea: Ereziile nu sunt Biserică şi nici nu pot fi Biserică. Pentru aceea în aceste false Biserici nici nu pot exista Sfinte Taine, şi mai cu seamă Taina Împărtăşirii – această Taină a Tainelor; fiindcă tocmai Sfânta Împărtăşire este totul şi toate în Biserică, adică Însuşi Dumnezeu-Omul Iisus Hristos.
Întîiul Apostol în Epistola către Tit, cu puterea pe care a primit-o de la Hristos Dumnezeu- Omul, dă poruncă: De omul eretic, după prima şi a doua sfătuire, desparte-te (Tit 3:10). Acela deci, care nu numai că nu se desparte de „omul eretic”, ci-i dă aceluia şi pe Domnul Însuşi, în Sfânta Împărtăşire, se mai găseşte oare în sfânta credinţă apostolică şi dumnezeiască?
Răspunde Canonul 45 al Sfinţilor Apostoli ce porunceşte cu glas de tunet: „Episcopul, sau preotul, sau diaconul, care numai s-a rugat cu ereticii, să se afurisească; iar dacă le-a îngăduit lor să lucreze ceva ca şi clerici, să se caterisească.” Iar Canonul 65 al Sfinţilor Apostoli hotărăşte: „Dacă vreun cleric sau mirean intră în sinagoga iudeilor sau a ereticilor ca să se roage, să se caterisească şi să se afurisească.”
RĂDĂCINILE ECUMENISMULUI ŞI RIDICAREA LUI ANTIHRIST
de Ieromonahul Vasilisc Hristea