Mantuitorul nostru Iisus Hristos este alungat din biserici

De mai mulţi ani, Crucile de pe bisericile românilor sunt îndepărtate. În locul lor sunt aşezate nişte ciudăţenii, nişte semne străine Sfintei Ortodoxii, aduse din lumea întunecată a duhurilor necurate. La oricare din ele te-ai uita, nici măcar nu aminteşte de Crucea lui Hristos. Unii le spun ,,crucea lui baphomet’’. Eu n-aş alătura un cuvânt sfânt de un nume spurcat, aşa încât le-aş numi bafomete. E trist, e dureros. Vina o purtăm şi noi pentru că ne-am complăcut în pasivitate, în indiferenţă, în laşitate până la urmă, şi acum nu ne vine să credem. Mai-marii noştri au făcut pactul cu diavolul şi de la ei nu mai avem aşteptări. Totul de desfăşoară după un plan riguros, plăsmuit în mare secret, în laboratoarele vrăjmaşilor Bisericii. Cineva îmi spunea că a văzut în Cluj, după lăsarea întunericului, echipe care vin cu macarale şi unelte potrivite, demontează Sfintele Cruci de pe biserici şi instalează bafometele. Dimineaţa, aproape nimeni nu observă schimbarea, sau dacă o vede, nu înţelege ce s-a întâmplat. Se înţelege că ierarhii şi preoţii respective sunt complici, dacă nu cumva chiar autori direcţi, şi-atunci ce să mai zică bieţii credincioşi?

Când priveam sfintele biserici, chiar din depărtare, vedeam Sfintele Cruci şi ştiam că acolo e locul unde e prezent Hristos Mântuitorul, unde se săvârşesc Sfintele Taine, Sfintele Slujbe, unde ne adunăm spre slava Marelui nostru Dumnezeu. Acum?… vedem străjuind semnele diavoleşti urâte, respingătore şi sfidătoare. Mai e prezent Fiul lui Dumnezeu Cel întrupat în istorie în acele locaşuri? Nu! A fost alungat tocmai de cei pe care i-a chemat să-I fie slujitori. Nu ne putem închipui că în potirele acelor biserici e prezent Hristos Domnul, în chip real, căci El n-a stat şi nu va sta niciodată sub semnul diavolului. ,,Ce împărtăşire are lumina cu întunericul? Şi ce învoire este între Hristos şi Veliar?’’ Niciuna (II Corinteni, 6, 14-15).

Acum se impune să fim cu multă luare-aminte. Când trecem prin dreptul acestor locaşuri, străjuite de bafomete, să nu ne închinăm, pentru că demonii vor râde de noi şi negreşit vor spune că ne închinăm diavolului. Să nu fie! Mi-aş îngădui să intru într-un asemenea locaş doar dacă acolo s-ar găsi Sfinte Moaşte, pentru cinstirea Sfântului respectiv. Acum înţelegem, cine vrea să înţeleagă, de ce a rostit Sfântul Cuvios Kukşa al Odesei (1875-1964, canonizat în 1994) cuvintele profetice:

         ,,Fiţi vigilenţi! Străduiţi-vă să mergeţi la Bisericile lui Dumnezeu acum, cât ele sunt încă ale noastre. Va veni timpul când nu le vom mai putea frecventa. Numai cei aleşi vor înţelege ce se întâmplă. Pe oameni îi vor obliga să se ducă la biserica apostată, însă nu va trebui să mergem într-acolo în niciun caz. Vă rog, staţi în Credinţa Ortodoxă până la ultima suflare şi vă veţi mântui’’.

Părinte, de ce aţi pus semnul acela pe sfânta biserică?, a fost întrebarea unei credincioase din Baia-Mare. Răspuns de ecumenist: ,,Pentru că aşa e şi la Mănăstirea Cozia’’. Într-adevăr, sfintele noastre biserici de la Mănăstirile Rohia, Cozia, Curtea de Argeş, Dumbrava, Hurez, Agapia, Dintr-un Lemn, Tismana, Oaşa stau sub semnul lui bahomet. Ca să nu mai amintim decât de catedralele din Cluj, Alba-Iulia, Baia-Mare, Satu-Mare. Aşadar, precedentele sunt create.

Sfântul Iustin Popovici vorbea despre alungarea lui Hristos Domnul din Europa. Ce a rămas în urmă? Barbarie, întuneric şi putoare (Sf. Iustin Popovici, Biserica Ortodoxă şi ecumenismul, p. 133). În biserici ce mai rămâne?

Preot Ioviţa Vasile

 

Alătur celor scrise mai sus două luări de poziţie. Părintele nostru drag, iubitor de Hristos:

,,Prezența crucii lui Baphomet e din ce în ce mai vizibilă, multe dintre catedrale sau sfinte locașuri noi sau vechi, biserici ale mănăstirilor sau ale parohiilor, purtând acest semn satanic. M-am mirat să văd chiar pe biserica mănăstirii Rohia acest semn. Deja sunt foarte atent când trec pe lângă biserici, în diverse zone ale țării, să nu mă închin când trec pe lângă una ce poartă acest semn (Focșani, jud Călărași, jud Argeș, Alba Iulia etc).
De ce este o problemă cu această ,,cruce”, numită a lui Baphomet?
Fiindcă este o cruce anticreștină și satanică chiar prin înfățișare, barând cu două brațe brațul orizontal al Sfintei Cruci, voind s-o anuleze, sau, crucea întoarsă înscrisă în ceea ce ar trebui să fie Crucea lui Hristos. O blasfemie!
Pe bună dreptate se întreba cineva: să fie oare această cruce a lui Baphomet de pe turlele unor biserici din România un simbol de recunoaștere între ei al preoților ortodocși vânduți?’’

Mireanca noastră dragă, care s-a făcut scut Sfintei Credinţe Ortodoxe:

,,Bafomet (Baphomet) este un nume apărut pentru prima oară în stenogramele proceselor templierilor, la începutul secolului al XIV-lea. Înfricoşător este faptul ca sub ochii Patriarhiei Române, pe turlele mai multor biserici ortodoxe din România a apărut această cruce cu trei brațe, însă brațul de jos este drept, paralel cu cel de sus. Această cruce, fără brațul de jos ușor oblic este o cruce cu simbolistică ocultă, deoarece arată la fel și verticală și răsturnată. A fost purtată de ocultişti, ca satanistul Albert Pike şi apare în simbolurile francmasoneriei de grad 33.
Spre exemplu, pe turlele biserici Mănăstirii Horezu se afla două astfel de cruci.
Biserica Domnească din Târgovişte, un monument istoric al Romaniei, a fost infierat cu cele trei cruci satanice. Biserica ,,Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena” din Satu Mare, Catedrala Încoronării din Alba Iulia, Mănăstirea Cozia, Biserica Kretzulescu şi Biserica Sfântul Gheorghe Nou din Bucureşti, Mănăstirea Agapia, Mănăstirea Curtea de Argeş, Mănăstirea Tismana, Biserica Cuţitul de Argint din Bucuresti, Biserica nouă de la Mănăstirea Izbuc, cu hramul al doilea „Sfinţii Părinţi de la Sinodul I Ecumenic”, Biserica Parohiei Lazatet Sibiu, Mănăstirea Cornet, Catedrala Sfântul Dumitru din Craiova, Biserica Sfântul Mucenic Elefterie-Nou din Bucureşti şi altele. Impresionantă este situaţia Mânăstirii Sinaia, unde se poate observa că vechea biserică are crucile ortodoxe tradiţionale, în timp ce biserica nouă, are o mixtură de cruci’’.

4 comentarii la „Mantuitorul nostru Iisus Hristos este alungat din biserici

  1. Ioan C. spune:

    Nu știu dacă semnul aflat pe unele biserici ortodoxe e crucea lui Baphomet, personal nu cred, dar într-adevăr că nu prea mai seamănă a cruce.
    Ori cel mult seamănă cu crucea papală sau crucea Salem:, ceea ce iarăși nu e bine:
    https://www.google.ro/search?biw=1366&bih=654&tbm=isch&sa=1&ei=IMhWW9aDJYmiwAKRxKH4AQ&q=salem+cross&oq=salem+cross&gs_l=img.12…0.0.0.6940.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0….0…1c..64.img..0.0.0….0.kh01P-Z5IOs

    1. Pareri si pareri. Ce se face, nu e bine.

  2. Mihai spune:

    Da, deja la tot mai multe lăcașuri de cult ortodoxe sunt schimbate crucile, care nu au absolut nimic în comun cu Biserica, acest tip de ,,cruci” pot fi întâlnite în lojile masonice, aici bine ați remarcat că trecători se închina dar fara sa aibe habar la ceea ce se închina, daca se închina ei la ,,bisericile” papiste și protestante, dar la așa ceva, o alta grozăvie la care mulți nu dau importanta este faptul că la o serie de parohii bucureștene se oficializează slujbe de înmormântare la incinerări, chiar la Sf Elefterie mic la moartea fiicei Ceausestilor Zoe, deși aceasta era atee și a lăsat cu limba de moarte sa fie arsă, iarăși la parohia Dudești noi, cazul unui avocat pe nume Marius Pătrașcanu, și din păcate nu sa luat nicio măsură de caterisire in astfel de cazuri ce contravin învățăturilor Bisericii

    1. Vad ca sunteti un atent si fin observator, draga Strajerule. De caterisit, nu-i va caterisi nimeni, dar sunt sigur ca vor fi recompensati cei ce fac asemenea anomalii. Caterisirea e pentru preotii incomozi, care misca in front, spunand adevarul. Doamne ajuta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *