Geniu enciclopedic al culturii românești, Martirul pentru Hristos, Mircea Vulcănescu, împreună cu alţi „bandiţi”* a cunoscut calvarul și amărăciunea unor bătăi sălbatice, și izolarea de trei zile și trei nopți în celula 16, numită Celula Neagră. După una din conferințele ținute de Mircea Vulcănescu, a apărut un gardian și l-a scos pe el și grupul său afară, în curtea interioară a Fortului Jilava, unde au fost bătuți cu ciomege și bastoane de cauciuc, până la leșin. Apoi, i-au dezbrăcat până la pielea goală, zvârlindu-i grămadă în bezna din Celula Neagră; căci, fără nici o lumină, întunericul din Celula Neagră era absolut. Parcă uitați, acolo au stat, între urină și fecale, trei zile și trei nopți. O veșnicie de tenebre! Nemâncați, în frig, în umezeală. N-aveau nici scaune, nici masă, nici vreun pat. Alergau toți prin murdărie, de la un colț la altul, spre a se încălzi și spre a nu lăsa trupurile să se prăbușească. Mircea Vulcanescu a fost cel care i-a încurajat cel mai mult, și le-a întreținut treaz spiritul. Până când el însuși și-a dat seama de tragicul situației în care se găseau.
„- În condițiile acestea, spune Vulcănescu în forma cea mai simplă și cea mai prietenească, rugându-i să accepte propunerea lui, nu există nici o scăpare pentru noi, decât dacă se întâmplă ceva, care să forțeze administrația la o măsură de salvare, dacă o salvare mai există. Eu nu mai pot rezista fizicește. Mă simt epuizat de toată energia. Mă voi așeza jos, pe pântece, în ultimile clipe ale vieții mele, și, în felul acesta voi veți avea un loc să vă odihniți, pe trupul meu. Rog, pe Dumnezeu, să primească sufletul meu și să vă ajute pe voi să supraviețuiți…”
Dar, l-am întâlnit pe Mircea Vulcănescu, nu mult după aceea, în spitalul din închisoarea Aiud. Eu, pentru o operație de apendicită acută, el cu o pneumonie; era în pragul morții. Nu stam împreună, însă, îl vedeam ori de câte ori ieșeam pe coridor. Ne făceam semne cu mâna, fără să ne schimbăm vreun cuvânt. Starea lui era sfâșietoare. Din omul bine construit, acum era o epavă, cu ochii adânciți în orbite, dar nestinși, de parcă ardeau în ei misterele lumii și vieții, pe care o viată întreagă încercase să le înțeleagă chipul și noima. Numai odată am reușit să-i strâng mâna. M-a privit tăcut, învăluindu-mă, cu privirile lui pătrunzătoare, apoi mâinile lui amândouă au cuprins mâinile mele, ca un ultim salut. Mă cutremurau magneții nevăzuți cu care îmi transmitea mesajul ultim de prietenie. Curând, la câteva zile, aflu că Mircea Vulcanescu, marele gânditor, marele om, marele oracol, a plecat în lumea cealaltă. Mircea Vulcănescu, un geniu, semnificațiile suferinței în filozofia românească. Încă văd și încă plâng…
(Ioan Halmaghi, Pittsburgh, 1975, Discursul Contemporan, Tom 1, 1977
*profesor Alexandru Constant și Comandant Legionar Ion Nedelescu)
Selecţie şi editare: Dr. Gabriela Naghi
Doamna Senator Diana Iovanovici Șoșoacă-
https://www.facebook.com/DianaSosoacaOficial/videos/290624559584439/?extid=CL-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&ref=sharing
De când, un popor, creștin, este stăpânit de o mână de masoni și sodomiți, fără a spune nimic?
Dr. Filip Panait
Am fost azi la „Dedeman” Roman, unde merg de 20 de ani, și am vrut să cumpăr niște adezivi. Surpriză, în țara mea, pe banii mei, mă întreabă niște „Ninja”, în negru, care aveau telefoane, în loc de săbii, dacă am pașaport diplomatic, pardon, verde (NaziPass – n.r.). Pentru că nu aveam, nu mi-au dat voie să intru în magazin!
Alți samurai, îmbrăcați în albastru, care erau angajații magazinului, mă abordează și îmi propun să îmi aducă ei, tot ce doresc. Nu băieți, așa nu merge, „și violați și cu banii luați”?
Nu am mulți bani, dar nu vi-i dau vouă, căci sunt alți patroni, mai mici, care îmi aduc marfa acasă, cu aceeași bani! Dacă patronii voștri nu se luptă pentru clienți, trebuie să înțeleagă că 70 la sută dintre români nu vor mai intra pe ușa lor!
Aici nu este vorba doar de cumpărături, ci de bucuria de a lua un produs, cu mâna ta, de a-l examina, de a întreba ce este cu alt produs, sau care sunt noile achiziții, etc. Dacă nu vor înțelege asta, ideea de cumpărături, la supermarket, dispare, și ne întoarcem la ce am avut. Până atunci, să vină Arafat, și Iohannis, să vă aducă bani, că eu nu mai am chef!
Suntem atât de nervoși, și atât de revoltați, că o mână de masoni și sodomiți ne fac praf țara și libertățile, încât, nu ne mai trebuie decât o scânteie, să ne revoltăm! Până atunci, mâine o să sun senatorii și deputații de Neamț, să văd dacă mă primesc, fără pașaport, în biroul parlamentar. O să sun și la prefect, să văd dacă pot să merg să îl salut. O să sun și la președintele Consiliului Județean, să văd dacă am dreptul la o audiență.
Ideea de stat este legată de dreptul meu de a fi primit în audiență, în orice loc al autorității acestui stat, printre multe alte drepturi. În caz contrar, dacă numai banii mei îi vreți, înseamnă că nu mai avem țară, nu mai avem constituție, și fiecare poate face ce vrea, după cum fac cei care au arma în mână acum. Dar mâine domnilor? Mâine, în care închisoare vă veți petrece pensia?
De când, un popor, creștin, este stăpânit de o mână de masoni și sodomiți, fără a spune nimic?
Protestați români, dați telefoane la toți parlamentarii, deschideți procese, faceți plângeri penale, pentru conspirație contra poporului, luptați pentru copiii voștri, că de nu, în genunchi veți mânca, zeamă de opinci murate, dacă o să le aveți și pe acelea!
Acum, în ceasul al 12-lea, poate înțelegeți cât de grav este să votezi masoni, neispraviți și sodomiți în parlament și să nu ai curajul să ieși la referendum!
Virusul Corona se răspândește pe Muntele Athos – trei mănăstiri și un schit s-au închis pentru pelerini
O creștere a cazurilor de coronavirus a fost constatată pe Muntele Athos în ultimele zile și mai mulți călugări sunt tratați în spitalele din nordul Greciei. Astăzi (28-10) propunerea de a închide Muntele Athos și de a interzice accesul pelerinilor va fi spre analizare pe masa Sfântei Chinonite. Mănăstirile Pantokratoros, Xenofontos, Vatopedi și schituli Profitou Elias sunt deja închise. În Vatopedi, sunt chiar 12 cazuri de coronavirus în rândul călugărilor care sunt izolați.
Cel puțin trei călugări de la mănăstiri și schituri sunt tratați în spitalele din Salonic. Unul dintre ei, un monah de 50 de ani din Agia Anna, este intubat, iar starea lui este caracterizată de medici ca fiind deosebit de critică.
Coronavirusul se răspândește rapid pe Muntele Athos din cauza stilului de viață cenobitic al călugărilor, care mănâncă cu toții împreună și locuiesc în locuințe comune. În multe cazuri, aceștia nu solicită asistență medicală în timp util și refuză să fie internați în spital. Din cauza inaccesibilității zonei și a distanței dintre mănăstiri, este dificil de stabilit numărul exact de cazuri.
Unele mănăstiri adoptă o linie dură în problema protocoalelor de sănătate, în timp ce altele nu iau nicio măsură. Pelerinii au declarat că nu au voie să intre într-o mănăstire pentru că purtau mască. Călugării le-au spus că pot purta măști „la carnavalul din Patras, dar nu pe Muntele Athos”. Într-o altă mănăstire, ei le-au spus pelerinilor că, dacă nu își dau jos masca, nu vor primi tsipouro și dulciuri.
În statul athonit există o mare îngrijorare cu privire la cursul afacerilor și o posibilă interdicție de călătorie, totul în legătură cu sosirea Pseudo Patriarhului Bartolomeu în perioada 26-28 noiembrie.
https://athosweblog.com/2021/10/28/2223-the-corona-virus-is-spreading-on-mount-athos-three-monasteries-and-one-skiti-closed/