Global Digital Compact al ONU:
“Scopul final al politicii globaliste este controlul tuturor aspectelor vieții, scop care va fi atins prin inserarea unui filtru digital între oameni și realitate. Serviciile bancare, comunicarea, consumul media, cumpărăturile. Fiecare interacțiune pe care o veți avea se va face prin intermediul unei membrane digitale care vă va monitoriza schimburile cu lumea și, dacă este necesar, vă poate interzice accesul la acea lume.
Făcând toate achizițiile de la distanță, fie că este vorba de o știre, o pereche de blugi sau de un burger, interacțiunile digitale vor avea puterea de a perturba în mod eficient capacitatea oamenilor de a interacționa cu lumea reală.”
Înțelepții Sionului-Piramidă:
Nivelul 1 – Ochiul care vede tot.
Nivelul 2 – Consiliul celor 13 cele mai puternice și bogate familii din lume.
Nivelul 3 – Comitetul celor 300 cele mai puternice și bogate sub-familii din lume.
Nivelul 4 – Masa Rotundă: Comisia Trilaterală, Consiliul Relațiilor Externe, Institutul Regal pentru Afaceri Internaționale, Națiunile Unite, Clubul de la Roma, Grupul Bilderberg.
Nivelul 5 – Controlul Financiar Global: F.M.I., Banca Mondială, Băncile Centrale, impozite pe profit, alte impozite și taxe, Banca Reglementărilor Internaționale.
Nivelul 6 – Controlul Resurselor Umane: Marile Corporații VISA, MASTERCARD, etc.
Nivelul 7 – Controlul Populației Globale: Religie (budism, iudaism, etc. Te învață să respecți regulile ca să fi răsplătit), Guverne (Servicii Secrete, Armată, Poliție, Tribunale, Închisori), Educație (programarea intelectuală și a concepțiilor despre lume și viață), Media (controlează mesajele și informațiile transmise populației).
Nivelul 8 – Populația Globului = Unități de Muncă = Sclavi Datornici (Naștere – Școală – Muncă – Impozite – Taxe – Pensionare).
Și ea îi silește pe toți…
Apocalipsa Cap.13 (16,17,18): Și ea îi silește pe toți, pe cei mici și pe cei mari, și pe cei bogați și pe cei săraci și pe cei slobozi și pe cei robi, să-și pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte, încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei. Aici este înțelepciunea: Cine are pricepere, să socotească numărul fiarei, căci este număr de om. Și numărul ei este șase sute șaizeci și șase.
Rugăciunea stareților de la Optina împotriva pecetluirii cu semnul lui Antihrist:
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, păzește-ne de înșelăciunea vicleanului Antihrist, a cărei venire se apropie, și ne izbăvește de toate uneltirile lui. Acoperă-ne pe noi și pe toți dreptmăritorii creștini de mrejele lui cele viclene, în tainica pustie a mântuirii Tale. Nu ne lăsa pe noi, Doamne, să ne îngrozim de frica diavolească mai mult decât de frica lui Dumnezeu și să ne depărtăm de Tine și de Biserica Ta cea sfântă. Dă-ne, Doamne, mai bine să pătimim și să murim pentru sfânt numele Tău și Credința cea adevărată, decât să ne lepădăm de Tine și să primim semnul mârșavului Antihrist și să ne închinăm lui. Dă-ne nouă, zi și noapte, lacrimi să plângem greșalele noastre și îndură-Te de noi, Doamne, în ziua Înfricoșătoarei Tale Judecăți. Amin.
P.S. Dacă nu ne vom trezi, pentru ei (Oculta Mondială) vom fi doar niște „vite” vaccinate, cipate și cu lanțul pus pe spate. Liber înseamnă să trăiești după legile lui Dumnezeu.
Ei (Oculta) spun DA, noi spunem NU. Doamne ajută!
Un păcătos ortodox – Arad
pr Teologos despre sinodul.din Creta – in curand!
https://www.youtube.com/watch?v=agVAChV62Yo
Faceți ce vreți, faceți ce știți, dar mie chilia atonită nu-mi inspiră incredere, de aceea nici nu urmăresc această făcătură ecumenistă. Credincioșii mei m-au prevenit asupra faptului că sunt ecumeniști. N-am vreme să-i ascult, n-am vreme să ascult fățărniciile lor. Doamne, ajută!
Am ascultat cu atenție clipul cu pr.Teologos.
1.in chestiunea ereziei părintele și alții că el suferă de sindromul numit Daltonism duhovnicesc
2.nu îl pot numi eretic ci părtaș la erezia ecumenista și părtaș cu ereticii
3.este gnostic asemeni călugărilor gnostici din Tebaida Egiptului care le explicau pe toate prin prisma arianismului;are vederi gnostice despre ortodoxie si erezie.Prin prisma gnosticului credinciosul ,preotul nu trebuie să întrerupă pomenirea ereticului cum a fost Sf.Maxim ,pt că nu e celebru și somitate că Sf.Maxim și prin urmare,daca tu nu ești somitate că Sf.Maxim trebuie sa fii cu ereticii că altfel”ești în afara Bisericii”.
4.In legătură cu gheronda Sf.Efrem Katunakiotul,Nichifor și cu faptul că atunci când Sf.Efrem săvârșea prefacerea fiind sub ascultarea lui Nichifor cat a stat sub ascultarea lui Sf.Duh Se pogora cam greu și după multe lacrimi și că Sf Efrem simțea el așa că un zid între el și Sf Taine iar că după ce a plecat de la gheronda Nichifor venea Sf.Duh fără că el sa mai trebuiască să plângă așa de mult că să aștepte prefacerea.Fereasca Dumnezeu de așa nebunie.Prefacerea are loc pt că are cuget ortodox și indiferent de condiția morală a preotului respectiv ok dpdv canonic și indiferent ce gheronda are el prefacerea nu e condiționată de persoana preotului liturghisitor pt că altfel am pune în discuție însuși harul preoției.Numai gnosticii condiționează harul prefacerii Sf Taine sau al preoției în funcție de ce le țină lor prin capul lor lipsit de dreapta înțelegere .In legătură cu asta Teologia și cei că el e mincinos.In cartea Sf Efrem Katunakiotul se spune că acesta plângea mult la toate Sf Liturghii pe care le oficia din lucrare lăuntrică.Chiar in carte spune că îl cercetă harul lacrimilor și în virtutea harului lacrimilor făcea pauze dese și mari in liturghisitor și nicidecum că era așa și pe dincolo cum sporovăiește ăsta.
5.E diferența că de la cer la pământ între situația în care era gheronda Nichifor de atunci(anii 1967) cu întreruperea pomenirii lui Atenagora in care nu era erezie oficializată prin sinod ci era o chestiune doar pe un membru al Bisericii și anume pe persoana patriarhului Atenagora,că eretic și situația de acum când este erezie ,panerezie,erezie cu răspânditori dintre clerici ca:patriarhi,episcopi,preoți în toată Biserica și nu mai e o chestiune izolata,locală ca atunci,cu Constantinopolul și Sf Munte,acum fiind erezie răspândită în toată Biserica prin sinod.E altceva acum și nu e în afara Bisericii cineva care nu e în cârdășie cu ereticii.Sa nu încurcăm borcanele și poate sa fie și numai sinod că începătorie a ereziei,nu numai unul după,că să o condamne pentru a întrerupe tu pomenirea.Nu trebuie să așteptăm sinod care sa condamne erezia pentru că pentru a condamna erezia e suficient sa fie un sinod anterior care a propovaduit-o(cum e sinodul din Creta) și tu ești obligat de hotărârile acestui sinod prin ele însele eretice sa faci întreruperea pomenirii ereticilor.De acum prin sinodul lor eretic îi numim pe eretici eretici.
Am ascultat cu atenție clipul cu pr.Teologos.E zăpăcitor pentru credincioșii ascultători afirmația lui că nepomenitorii sunt sigur în afara Bisericii pentru că aceștia,nepomenitorii( și pt el nu contează care nepomenitorii că sunt echilibratii sau cei schismatici,toți,așa la grămadă) sunt mai critici ei față de ierarhi și preoți decât ereticii .Tot ce debitează acest Teologos ideile sunt și ale lui Pimen Vlad și invers.La trăsnăile astea ei sunt doi în unul.
1.in chestiunea ereziei părintele și alții ca el suferă de sindromul numit Daltonism duhovnicesc
2.nu îl pot numi eretic ci părtaș la erezia ecumenista și părtaș cu ereticii
3.este gnostic asemeni călugărilor gnostici din Tebaida Egiptului care le explicau pe toate prin prisma arianismului;are vederi gnostice despre ortodoxie si erezie.Prin prisma gnosticului credinciosul ,preotul nu trebuie să întrerupă pomenirea ereticului cum a fost Sf.Maxim Mărturisitorul ,pt că nu e celebru și somitate ca Sf.Maxim și prin urmare,daca tu nu ești somitate ca Sf.Maxim trebuie sa fii cu ereticii că altfel”ești în afara Bisericii”.
4.In legătură cu gheronda Sf.Efrem Katunakiotul,Nichifor și cu faptul că atunci când Sf.Efrem săvârșea prefacerea fiind sub ascultarea lui Nichifor cat a stat sub ascultarea lui Sf.Duh Se pogora cam greu și după multe lacrimi și că Sf Efrem simțea el așa ca un zid între el și Sf Taine iar că după ce a plecat de la gheronda Nichifor venea Sf.Duh fără ca el sa mai trebuiască să plângă așa de mult ca să aștepte prefacerea.Fereasca Dumnezeu de așa nebunie.Prefacerea are loc pt că are cuget ortodox și indiferent de condiția morală a preotului respectiv ok dpdv canonic și indiferent ce gheronda are el prefacerea nu e condiționată de persoana preotului liturghisitor pt că altfel am pune în discuție însuși harul preoției.Numai gnosticii condiționează harul prefacerii Sf Taine sau al preoției în funcție de ce le tuna lor prin capul lor lipsit de dreapta înțelegere .In legătură cu asta Teologos și cei ca el e mincinos.In cartea Sf Efrem Katunakiotul se spune că acesta plângea mult la toate Sf Liturghii pe care le oficia din lucrare lăuntrică.Chiar in carte spune că îl cerceta harul lacrimilor și în virtutea harului lacrimilor făcea pauze dese și mari ca liturghisitor și nicidecum că era așa și pe dincolo cum sporovăiește ăsta.
5.E diferența ca de la cer la pământ între situația în care era gheronda Nichifor de atunci(anii 1967) cu întreruperea pomenirii lui Atenagora in care nu era erezie oficializată prin sinod ci era o chestiune doar pe un membru al Bisericii și anume pe persoana patriarhului Atenagora,ca eretic singular și situația de acum când este erezie răspândită în masă,între mase,panerezie,erezie cu răspânditori dintre clerici ca:patriarhi,episcopi,preoți în toată Biserica și nu mai e o chestiune izolata,locală ca atunci,cu Constantinopolul și Sf Munte,acum fiind erezie răspândită în toată Biserica prin sinod.E altceva acum și nu e în afara Bisericii cineva care nu e în cârdășie cu ereticii.Sa nu încurcăm borcanele și poate sa fie și numai sinod ca începătorie a rautatii ereziei,nu numai unul după,ca să o condamne pentru a întrerupe tu pomenirea.Nu trebuie să așteptăm sinod care sa condamne erezia pentru că pentru a condamna erezia e suficient sa fie un sinod anterior care a propovaduit-o(cum e sinodul din Creta) și tu ești obligat de hotărârile acestui sinod prin ele însele eretice sa faci întreruperea pomenirii ereticilor.De acum prin însuși sinodul lor eretic îi numim pe eretici eretici.Text re-pus cu corecturile de rigoare.
Apropo de Teologos și chilie atonita, am avut niște discuții contradictorii cu ei cu el, pe tema al sinodului tâlhăresc din Creta, omul este un susținător al acelui sinod tâlhăresc, că nu este ce credem noi și că nepomenirea este automat rupere de biserica
Eu l-am mai întrebat următorul lucru: dumneata pr Teologos, după Creta și ulterior după schisma ucraineană, ai întrerupt pomenirea lui Bartolomeu Arhondonis?, Iar omul mi-a spus că nepomenitori sunt putinisti, acum trageți concluzia referitor la acest om
Bun dar sunt monahi care au rupt comuniunea cu Bartolomeu, printre care Gheronda Gavril, iar tipul la făcut pe Gheronda Gavril senil
Nu stiu cine-i Teologos. Daca-i călugăr, mai bine ar fi ramas în lume. Ce-i foloseste faptul că poarta haină monahala? Vedeti ce le-a băgat în cap, povestea cu Putin. Doamne, întunecați mai sunt !
Sunt agenți.
Prost e acela care se încurcă cu păcălici din ăștia.
Din ăștia o sa fie că oameni de-ai „statului” adică paraleli cu trăirea duhovnicească tot or sa fie și acolo și peste tot in coasta creștinătății până s-o termina lumea.Atata că trebuie să știi să scapi de ei rezonabil.Crestinul ,călugărul,starețul,preotul,ce-o fi va trebui sa se roage și să capete experiență cum sa ii duca cu preșul pe ăștia până la sfârșitul lumii că tot de din ăștia om da.Ei sunt coafezele iadului.Vesnic vor trebui sa fie din ăștia care să zică,ca sistemul,adică veșnic s-or găsi „pești prăjiți”,trântori,ploșnițe ,”supape”,”intermediari,”,”verigi”,”ghizi”,din ăștia care peste noapte din follow-eri se fac designeri,””critici de artă””chat-bot-uri „,”roboti Sophia” care să încânte orice sistem o sta sa fete care sa tot facă ortodoxia „pe placul sistemului”.Pe din ăștia ii păcălești numai cu „grăunte” -ritualuri adică,cu ortodoxia aceea numai a „formelor”liturgice și a rezolvării superstițiilor ,adică cu „ortodoxia” aceea preș clientului care de fapt nu e adevărată ortodoxie ci un soi de „carne 3D” a ortodoxiei.Sfantul Justin Pârvu a spus clar că nu scăpăm de ăstia.