Pseudo-episcopii papistaşi: păstori de suflete, sau complici la crime?

Conferința episcopilor papistași din Anglia și Țara Galilor (CBCEW) a ajuns la concluzia coform căreia catolicii au „datoria să fie în prima linie pentru a fi vaccinați. Mai mult, după cum s-a menționat într-o declarație din 2005 a Vaticanului, axată pe problema morală a vaccinurilor care au fost preparate din celulele derivate de la bebelușii avortați,(n.t. fetuși umani avortați),  episcopii papistași din Marea Britanie susțin ideea că „toate vaccinările recomandate clinic pot fi acceptate fără mustrări de  conștiință.”

„Biserica”zisă catolică susține cu tărie vaccinarea și consideră că (n.t.,credincioșii ) catolici  au datoria de a se înscrie primii pentru a fi vaccinați, nu numai de dragul propriei sănătăți, ci și din solidaritate cu ceilalți, în special cu cei mai vulnerabili”, se scrie în scrisoarea emisă joi, 30 iulie. Credem că există obligația morală de a garanta acoperirea vaccinării necesară pentru siguranța altora. Acest lucru este important în special pentru descoperirea unui vaccin împotriva COVID-19 ”, declară „episcopii” din Marea Britanie. Declarația este co-semnată de „episcopii” Paul Mason și John Sherrington, care sunt menționati pe site-ul CBCEW drept „Episcop superior pentru asistență medicală”, respectiv „Episcop superior pentru problemele vieții”.

În timp ce scrisoarea notează că „ biserica” se opune producerii de vaccinuri care utilizează țesut derivat din fetuși umani avortați, aceasta afirmă, de asemenea, că „biserica ” învață că importanța primordială a sănătății unui copil și a altor persoane vulnerabile ar putea permite părinților să accepte un vaccin care a fost dezvoltat în trecut folosind aceste linii celulare diploide.” Episcopii papistași menționează apoi pe scurt documentul Academiei Pontificale pentru Viață din 2005 „Reflecții morale asupra vaccinurilor preparate din celulele derivate din fetuși umani avortați”, înainte de a cita o declarație separată a Academiei Pontificale pentru Viață din 2017, care afirmă că „toate vaccinările recomandate clinic pot fi folosite având conștiința nevinovată că utilizarea unor astfel de vaccinuri nu înseamnă acceptarea avortului voluntar.” 

Declarația CBCEW continuă să sublinieze importanța vaccinărilor în „a proteja cele mai vulnerabile persoane”.

„Dacă o femeie însărcinată, de exemplu o profesoară aflată într-o școală, vine în contact cu copiii nevaccinați, i se pot impune decizii morale nedrepte și complexe, inclusiv situația de a nu mai fi în siguranță în școală pe durata sarcinii”, continuă scrisoarea. Expunerea femeii însărcinate la contactul cu copiii nevaccinați poate avea consecințe dintre cele grave, aceasta  însemnând o amenințare la adresa vieții mamei și a copilului ei nenăscut.”

Documentul CBCEW nu explică de ce un profesor care, probabil, ar fi primul vaccinat și ar avea imunitate,  nu se expune unui risc venind în contact cu un copil nevaccinat. Scrisoarea nu ține cont și de faptul că părinții nu vor trimite la școală copiii bolnavi, indiferent dacă aceștia au fost sau nu vaccinați. În timp ce recunosc „suferința pe care mulți catolici o experimentează, atunci când se confruntă cu alegerea de a nu-și vaccina copilul pentru a nu fi complice la avort”,  „episcopii”  afirmă că „Biserica” face distincție între sursa lipsită de etica morală a vaccinurilor și utilizarea în trecut a unor linii celulare derivate de la fetuși avortați în anii ’70.

Episcopii papistași au menționat și în scrisoarea lor: „Societatea umană a beneficiat adesea [sic] de greșelile făcute în trecut pentru care trebuie să ne pocăim. Trăim cu beneficiile unei experimente medicale extrem de discutabile. De exemplu, Edward Jenner, care a inventat vaccinarea, a efectuat cercetări prin injectarea unui băiat de 8 ani cu varicelă, urmat de variolă. Deși astăzi, un astfel de experiment ar fi lipsit de etică, nu am refuza vaccinarea pentru salvarea unor vieți din cauza originii sale istorice dubioase. Ei declară că „biserica” Catolică se roagă și îi încurajează pe toți cei care caută să găsească un vaccin împotriva acestui virus distrugator. Sperăm că este posibilă utilizarea unor surse etice pentru obținerea unui astfel de vaccin. ”

Diaconul papistaș din Marea Britanie., Nick Donnelly, a declarat pentru ,,Biserica Luptatoare’’ că „una dintre liniile celulare care este utilizată în producerea vaccinului COVID-19 de la Universitatea Oxford provine de la o fetiță sănătoasă ucisă prin avort în 1972 în Olanda.” Celulele ei renale au fost recoltate pentru cercetare medicală și au primit eticheta dezumanizantă HEK-293. Probabil că acum ar fi o mamă de 40 de ani cu propria familie ”, a spus Donnelly. „Nu știu cum poate CBCEW să spună că totul este în regulă pentru catolici, pentru ca aceștia să accepte vaccinuri care încorporează linii celulare de la bebelușii uciși prin avort”, a continuat el. Cu toate acestea, „episcopii” precizează nu numai că este permisiv din punct de vedere moral să beneficiezi de omorul unui bebeluș prin avort, ci  este chiar o obligație morală pentru realizarea binelui mai mare.”

Într-o scrisoare deschisă publicată în mai, clerul catolic papistaș și laicii conduși de fostul nunțiu papal,  Arhiepiscopul Carlo Maria Viganò și cardinalii Gerhard Ludwig Mueller, Joseph Zen și Janis Pujats,  au spus că „pentru catolici este inacceptabil din punct de vedere moral să se dezvolte sau să se folosească vaccinuri derivate din materiale obținute de la fetuși avortați. „Îmi reînnoiesc apelul prin care respingem orice vaccin care este dezvoltat folosind fetuși umani avortați”, a scris Strickland. Chiar dacă a luat naștere cu zeci de ani în urmă, înseamnă că viața unor copii a fost încheiată brutal înainte de a se naște, iar corpul lor a fost folosit pentru piesele de schimb. Nu vom pune capăt niciodată avortului dacă nu stopăm definitivacest rău! ”

Guvernul Marii Britanii a semnat recent un acord cu Sanofi și GlaxoSmithKline (GSK) pentru furnizarea a până la 60 de milioane de doze din potențialul lor vaccin împotriva coronavirusului. Sanofi și GSK primesc peste 2 miliarde de dolari în finanțări federale din SUA pentru proiectul lor vizând un vaccin contra coronavirusului. Sanofi a primit finanțare de la Fundația Bill și Melinda Gates pentru alte asemenea proiecte. Acesta spune multe despre activitatea sa în producerea  vaccinului contra coronavirusului, întrucat acestea sunt „o parte dintr-un consorțiu format din 15 companii de asistență medicală, alături de Fundația Bill & Melinda Gates, care lucrează pentru identificarea acțiunilor concrete care vor accelera tratamentele, vaccinurile și diagnosticarea.”

Luna trecută, Prim-Ministrul Marii Britanii, Boris Johnson, s-a referit la adversarii vaccinurilor ca  fiind„nebuni”, iar Secretarul pentru Sănătate, Matt Hancock, a cerut politicienilor să „puna umărul” împotriva celor care „amenință viața”, opunându-se vaccinurilor.

„De fapt, declarația episcopilor în sine este în mod clar un argument în favoarea vaccinării obligatorii și un impuls dat catolicilor pentru ca aceștia să adere la această cauză”, continuă Lawler. Într-un comunicat care însoțește declarația,  conferința „episcopilor” afirmă că obiectivul ei este„ încurajarea catolicilor pentru a proteja viața persoanelor cele mai vulnerabile din societate – prin vaccinare, în mod natural. Peste 760.000 de persoane au semnat petiția LifeSiteNews prin care au solicitat guvernelor din întreaga lume să nu admită vaccinarea obligatorie contra coronavirus. Semnatarii scrisorii deschise din mai, adresate clerului papistaș și liderilor laici, insistă asupra faptului că persoanele fizice trebuie să aiba libertatea de a respinge vaccinurile contra coronavirus fără să li se impună penalități. Lupta împotriva Covid-19, oricât ar fi de gravă, nu trebuie să fie pretextul pentru susținerea intențiilor ascunse ale organismelor supranaționale care au interese comerciale și politice foarte puternice în acest plan, se arată în scrisoare. În special, cetățenilor trebuie să li se ofere posibilitatea de a refuza aceste restricții care atentează la libertatea lor personală, fără a se impune vreo penalitate împotriva celor care nu doresc să se vaccineze, urmărirea contacților sau orice alt instrument similar.

Unul dintre semnatarii acestei scrisori, avocatul de mediu Robert F. Kennedy Jr., a avertizat recent despre necesitatea de a fi prudent cu privire la orice nou vaccin contra coronavirusului, subliniind că se evită părțile cheie ale testării. Într-o dezbatere online cu privire la vaccinările obligatorii, fiul Senatorului Robert F. Kennedy și nepotul Președintelui John F. Kennedy, a subliniat că un procent semnificativ de participanți la o cercetare recentă privind un vaccin contra coronavirusului  au fost spitalizați. Robert F.Kennedy Jr a menționat, de asemenea, un alt motiv de a nu avea încredere oarbă în orice companie care produce în prezent vaccinuri în Statele Unite. Fiecare dintre cei patru producători de vaccinuri „este un infractor condamnat în serie: Glaxo, Sanofi, Pfizer, Merck. În ultimii 10 ani, tocmai în ultimul deceniu, companiile respective au plătit 35 de miliarde de dolari penalități, daune și amenzi, pentru că au mințit medicii, pentru că au fraudat știința, pentru că au falsificat știința, pentru uciderea în cunoștință de cauză a sute de mii de americani, a subliniat Robert F. Kennedy Jr.

Traducerea: Dr. Gabriela Naghi

7 comentarii la „Pseudo-episcopii papistaşi: păstori de suflete, sau complici la crime?

  1. Gabriela Naghi spune:

    Între timp, în Canada, ca și în Germania acum câteva zile, zeci de mii de oameni au ieșit să protesteze împotriva măștilor, chiar pe străzile din Montreal (nemții nu au beneficiat de un tratament echitabil în mass-media lor, fiind asimilați, în ciuda evidentei diversități a participanților, cu neonaziștii).
    Pancartele agitate de protestatari arată că motivațiile lor sunt foarte diverse – nicidecum reductibile la categoria „negaționiștilor” sau „conspiraționiștilor.” „Sunt ilogice”, spune Nathalie Warren, o participantă, care a venit special în Montreal pentru eveniment. „Așadar, mergem în restaurant”, spune ea. ”Mergem cu masca, pentru că, ce, Covid e acolo? Apoi ne așezăm și putem să ne scoatem măștile pentru că, ce a dispărut Covidul?”

    „Ne vrem libertatea înapoi. Vrem dreptul de a ne exprima consimțământul la un vaccin. Vrem dreptul de a decide.
    Este viața ta, corpul tău, depinde de noi”, mai spune Warren. „Nu sunt OK cu ideea ca copiii să meargă la școală să poarte măști și să practice distanțarea socială”, spune Irène Sarmiento. „Nu are niciun sens. Nu copiii sunt de vină. Populația este abuzată.”

    Journal de Montreal:
    Următoarea bătălie
    Joseph Facal

    S-a spus totul despre cretinii care refuză să poarte masca și care cred că acesta este un mare complot.
    În timp ce ne scărpinăm în creștet pentru a le înțelege mentalitatea, oamenii de știință sunt într-o cursă contra cronometru pentru a găsi un vaccin.
    Vom respira cu toții ușurați când ni se va spune că acest vaccin a fost găsit, testat și disponibil oriunde, nu-i așa?
    Mai încet…
    Hopa!
    Un recent sondaj Angus Reid conținea date tulburătoare.
    O treime dintre canadieni spun că, atunci când va fi disponibil un vaccin, nu se vor grăbi să se vaccineze. Doar jumătate din canadieni spun că se vor vaccina cât mai curând posibil. 60% dintre canadieni spun că se tem de efectele secundare ale vaccinului.
    În Statele Unite, unul din cinci americani spun că nu vor accepta niciodată vaccinul. Niciodată…
    În plus, atunci când vaccinul va fi disponibil, este puțin probabil să fie 100% eficace. Putem să ne vaccinăm împotriva gripei și totuși să facem boala.

    E stabilit faptul că o rată de vaccinare de doar 50% din populație nu este suficientă pentru a opri răspândirea COVID-19.
    Pentru a realiza acest lucru, o simulare computerizată menționată în The Globe and Mail estimează că vaccinul trebuie să fie eficient cel puțin în proporție de 80% și că 75% din populație trebuie să fie vaccinată.
    Pe scurt, ștacheta este ridicată, foarte ridicată, teribil de ridicată, atunci când compari starea de spirit a multor oameni și țintele pe care ar trebui să le atingi pentru a învinge mizeria asta.
    Evident, trebuie să introducem niște nuanțe atunci când examinăm cifrele menționate mai sus.

    Este de înțeles ca oamenii să fie prudenți cu privire la vaccinare atunci când ea va fi posibilă. În mod normal, este nevoie de mulți, mulți ani pentru a dezvolta, testa și comercializa pe scară largă un vaccin eficient. Or, acum, cercetătorilor și companiilor farmaceutice li se cere să reușească acest lucru într-un timp record.
    Cei care vor ajunge să-l obțină primii își vor umple buzunarele, cum ar spune Richard Martineau, cu „gonzilioane” de dolari.
    Lăcomia de câștig și presiunile politice pentru a se mișca rapid, fac ca vaccinul să nu fi fost testat atât de mult timp cât era de obicei.
    Prin urmare, se poate înțelege, până la un anumit punct, prudența exprimată de atâția oameni.
    Nu îi confund cu acei „iluminați” care fac campanie împotriva vaccinurilor pretinzând că acestea provoacă anumite boli sau că este un vast complot al elitelor oculte pentru ca să ne controleze.

    A convinge
    Rămâne faptul că, dacă adăugați acești iluminați la acești sceptici, asta înseamnă mult, mult mai multă lume de convins.
    Ca să redau cuvintele lui Robyn Urback din The Globe and Mail, găsirea vaccinului va reprezenta doar prima jumătate a bătăliei.
    Cealaltă jumătate a bătăliei va fi aceea de a convinge oamenii să îl facă. Revizuiți cifrele menționate anterior. Dacă prea mulți oameni refuză, ce ne facem?

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1334&v=GnT3EmtihIs&feature=emb_logo

  2. Mihai spune:

    Astfel de nenorociri este ceva tipic papismului, ca de exemplu inchizitia si cruciadele, dar s.a precum scandaluri de pedofilie
    Intre timp din „grija” pt noi ia priviti ce neau pregatit ai nostri guvernanti https://youtu.be/qTpOU_bLsD4

  3. Mihai spune:

    Cei care au strigat cu ceva ani in urma vrem spitale nu catedrale, le zicem doar atit: dragilor visul domniilor voastre a devenit realitate

    1. Din pacate, asa se intampla. Rau este ca ajung acolo si oameni nevinovati.

  4. Gabriela Naghi spune:

    Minunate cuvinte de întărire al Cuviosului Părinte Arsenie Papacioc, în aceste vremuri de luptă și ispite, cu care fiecare dintre noi se confruntă aproape zilnic, venite de la duhurile răutății și mai ales de la semenii noștri, prieteni sau dușmani, care ne vor binele.

    Vă rog să mă credeți, am gândit, am fost un băiat de simțire, am făcut și sport, am fost vedetă – pantera blondă mă numeau gazetele – ei, nu m-am folosit ca în suferință. Crucea! M-a îndemnat spre a mă cunoaște, m-a îndemnat mai mult spre forțele forțelor. Pentru ca să pot să rezist, să văd că Dumnezeu este Cel ce este în fiecare clipă a mișcării noastre.

    ***

    Dumneavoastră știți că nu se mișcă fir de păr fără voia Lui? – Nu-i cuvântul meu, e al Lui! Și perii capului sunt numărați. Și tot ce întâmpinăm, tot ce ni se întâmplă e ca noi să ne trezim mai mult, să ne formăm mai mult, să înțelegem sensurile cele mai frumoase și cele mai adevărate ale iubirii, cu orice chip.

    ***

    O suferință nu și-a atins scopul dacă este dată ca o terapie, să zic asa, dacă tu nu ai ieșit cu un folos din ea.

    Să nu credeți că Dumnezeu stă cu satârul în mână să ne pândească și, ai greșit, țac! Nu! Mai întâi mult s-ar ușura oamenii în viața sufletească, în viața duhovnicească, dacă ar ști cât de mult ne iubește Dumnezeu!
    Și ne atrage atenția printr-o boală, prin te miri ce, ca să fim mai buni. Pentru că oricât ai fi de bun, nu ești destul de bun. Pentru că în afară de păcatele pe care le cunoaștem și sunt consemnate, în sfârșit, le dibuim, mai sunt o serie de păcate care nu se știu de lume și se numesc păcatele lipsirii – adică binele pe care îl poți face si nu-l faci.
    Atâtea ocazii ai avut să faci binele și nu l-ai făcut. Ei, aceasta este deja o stare care te încarcă, adică de păcat, lipsă de perfecțiune.

    Prin suferință, să știți dumneavoastră că omul reușește să stea de vorbă cu sine mai precis decât în orice altă situație, să se cunoască pe sine, să se compare.
    Și atunci, vedeți, suferința îți dă ocazia aceasta de dezinfectare cu orice chip, să te cunoști pe tine, să te poți birui pe tine – care înseamnă uriașă biruință!

  5. Apa trece, pietrele rămân spune:

    Sfinte Mercurie, vino în ajutorul nostru așa cum ai venit în vremea Sfântului Vasile!

    1. Amin. Asa sa fie. Doamne ajuta.

Răspunde-i lui ortodoxiacatacombe Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *